مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

آینده نظام در گرو جوانان است

آینده نظام در گرو جوانان است و یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه جامعه وجود نیروی جوان است.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۸۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در آ ئین افتتاح 19 واحد تک ‌نفره زایمان طبیعی LDR در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت:امروز شاهد نقطه عصفی در سلامت هستیم که سیاستهای جمعیتی مد نظر رهبری محقق می شود ، امروز خطری که کشور را تهدید می‌کند خطر از بین رفتن نیروی فعال و تاثیرگذار جوان است.

حجه الاسلام  شیر محمدی افزود: آینده نظام در گرو جوانان است و یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه جامعه وجود نیروی جوان است

وی تاکید کرد: مادر ثواب و پاداش یک شهید را دارد.شهید با خون خود حیات اسلامی را بیمه می‌کند، و مادران با پرورش نسل جدید موجب بقای بشریت می‌شوند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بسیاری از عارضه‌ها چون افسردگی که مادران پس از زایمان دچار آن می‌شدند به دلیل عدم آمادگی فضا برای زایمان بوده است، ابراز کرد: در حال حاضر ایجاد این اتاق‌های تک نفره اقدام بسیار خوبی است.

حجت‌الاسلام شیر محمدی با بیان اینکه وزارت بهداشت با این اقدام مهم سعی کرده محیط را برای مادران آماده کند و دانشگاه علوم پزشکی استان هم گام‌های خوبی در راه خدمت به مردم برداشته است.

وی تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی سیاستی اتخاذ کرده و آن همدلی و تعامل در راستای اجرای سیاست‌های بسته سلامت در حوزه تحول سلامت بوده که یک نیاز ضروری است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: امروز استان زنجان در حوزه سلامت و در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد و این امر افتخاری برای مردم استان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات