خبرهای داغ:
امام جمعه سمیرم گفت: ۱۳ آبان یک رویداد بزرگ در راستای برملا شدن چهره آمریکا بوده و این روز با شعار مرگ بر آمریکا عجین است.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۹۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج حجت الاسلام رجایی پور امام جمعه شهرستان سمیرم در مراسم راهپیمایی 13 آبان بااشاره به بینش و بصیرت بالای دانشجویان و دانش آموزان اظهار کرد: ۱۳ آبان یکی از برگ های کارنامه پر افتخار این ملت ولایت مدار بوده که با دیگر رویداد ها در استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا اشتراک دارد.

وی حرکت ۱۳ آبان ۱۳۵۸ را حرکت دانشجویان پیرو خط امام دانست و افزود: این رویداد آنقدر بزرگ و ارزشمند و قابل افتخار بود که رهبر کبیر انقلاب آن را با عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

رجایی پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ۱۳ آبان را روز حرکت جوانان مومن و با بصیرت عنوان کرد و گفت: در این روز دستان پلید آمریکایی ها برای ملت ایران رو شد و اسناد کشف شده آن روز برای تمام نسل های ملت ما حرف دارد.

وی خاطر نشان کرد: عده ای امروز در داخل سازش با امریکا را سازنده می دانند که بدون شک یا فریب خورده و ساده هستند یا اینکه این افراد دست نشانده دشمنان و حامی آمریکایی اند که همواره ملت ما شاهد ظلم و مداخلات آنان بوده است.

امام جمعه  سمیرم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را عجین شده با ۱۳ آبان دانست و گفت: عده ای به دنبال ارتباط با آمریکا به عنوان کدخدا بودند و امروز با دستان خالی، ضرر های فراوانی را متوجه ملت ما کردند که باید پاسخگو باشند.

وی شعار مرگ بر آمریکا را شعار اسلام علیه کفر و استکبار عنوان کرد و افزود: دشمن با همکاری دوستان خود در ایران به دنبال حذف شعار "مرگ بر آمریکا” و "مرگ بر اسرائیل” بود که در ۱۳آبان و روز ۹ دی با بصیرت هوشمندانه ملت ایران خنثی شد.

حجت الاسلام رجایی پور تصریح کرد: خودفروختگان داخلی بدانند این ملت هیچگاه جنایات های آمریکا همچون قتل عام مسافران هواپیمای مسافربری، ترور دانشمندان و بزرگان و حمایت از قاتلان و دشمنان ایران را فراموش نکرده و نخواهند کرد، پس از انگشت نما شدن دست بردارند تا مبادا شاهد قهر ملت با آنان و جمع شدن بساطشان همچون فتنه گران ۸۸ باشند.

وی با دعوت از آحاد ملت مردم در راهپیمایی صبح روز ۱۳ آبان در سمیرم گفت: مردم سمیرم همراه و همگام با ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان  فردا نشان خواهند داد که ذره ای از آرمان های خود کوتاه نخواهند آمد و همچون گذشته نسل به نسل تا پای خون ایتساده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها