قدیری ابیانه در گفتگو با "بسیج":

مبارزات انتخاباتی امریکا اعتبار این دولت را در جهان از بین برد/ با پیروزی ترامپ امریکا به انزوا کشیده می‌شود

سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا گفت: با پیروزی ترامپ، آنچنان اختلافات امریکا با خود و همسایگانش گسترده خواهد شد که ضعف و انزوای امریکا را در پیش خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۷۵۲۳۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: با انتخاب ترامپ بعنوان رئیس جمهور آنچنان اوضاع امریکا از هم می‌پاشد که فرصت کمتری برای پرداختن به ایران را خواهد داشت؛ اوباما و بسیاری دیگر از سیاستمداران امریکا هم گفته‎اند اگر ترامپ رئیس جمهور شود امریکا را ترک خواهیم کرد و حتی اوباما اقامت خود را برای کانادا در صورت انتخاب ترامپ آماده کرده است.
 
وی بیان داشت: با پیروزی ترامپ، آنچنان اختلافات امریکا با خود و همسایگانش گسترده خواهد شد که ضعف و انزوای امریکا را در پیش خواهد داشت.
 
سفیر سابق ایران در مکزیک و ایتالیا در ادامه سخنان خود افزود: هیلاری کلینتون بسیار داناتر از ترامپ است البته این دانایی را در مسیر اهداف شیطانی به کار بسته است و ترامپ با سخنان خود آبرویی برای امریکا باقی نگذاشته است.
 
وی اظهار داشت: مبارزات انتخاباتی امریکا به شدت اعتبار این دولت را در جهان از بین برد چرا که بر اساس یکسری افشاگری‌ها تقلباتی در امر انتخابات امریکا وجود دارد که می‌توان به مواردی چون رای دادن افراد متوفی، انداختن دو رای در صندوق از سوی یک نفر، خرید و فروش آرا فقط با یک جعبه سیگار، فروش سمت‌های حکومتی اشاره کرد و این اقدامات به کرات در انتخابات امریکا وجود دارد بطوریکه کندی با اهدای مایوی شنا توانست پیروز انتخابات شود.
 
این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: طبق گفته ترامپ چنانچه به عنوان رئیس جمهور امریکا منصوب شود برجام را پاره خواهد کرد و این بهترین خدمتی است که دولت امریکا می‌تواند به ایران بکند چرا که مقصر به هم خوردن برجام امریکا خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار