جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان:

امسال حدود 300 خادم از زنجان در موکب استان فعالیت کند

امسال حدود 300 خادم از زنجان در موکب استان فعالیت می کنند که نخستین گروه خادمان به همراه میزانی از ارزاق جمع‌آوری شده به موکب زنجانی‌ها اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۰۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان گفت: ستاد اربعین استان زنجان از هفته‌های قبل آغاز به فعالیت کرده و اقدامات متعددی در راستای هماهنگی‌ با خادمان صورت گرفته است.

محمد ایرانخواه افزود: همایش خادمان و زائران طی هفته‌های قبل برگزار و هماهنگی مربوط انجام شد

وی با اشاره به اینکه، نخستین گروه خادمان به همراه میزانی از ارزاق جمع‌آوری شده به موکب زنجانی‌ها اعزام شدند، اظهار داشت: طبق برنامه قرار است، امسال قریب به 300 خادم از زنجان در موکب استان فعالیت کند.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان تصریح کرد: : نخستین گروه خادمان اعزامی شامل 45 نفر از خادمان در بخش‌های مختلف به ویژه خادمان فنی‌کار بودند که برای نصب سرویس‌های بهداشتی به موکب اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در روز 19 آبان ماه نیز گروهی از خادمان به موکب اعزام شدند؛ افزود: آخرین گروه خادمان نیز روز پنج‌شنبه هفته جاری به موکب‌ها اعزام خواهند شد.

ایرانخواه با اشاره به اینکه این پنج‌شنبه هفت گروه 44 نفره به موکب اعزام خواهند شد، گفت:استان زنجان هفت موکب در عراق دارد که در نقاط مختلف فعالیت خواهند کرد.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با اشاره به اینکه نخستین موکب زنجانی‌ها در محل اصلی نجف اشرف- شارع کوفه بین نجف و کوفه، بعد از جسرالاسکان (پل اسکان)، شارع الجنسیه، اداره و ورزشگاه شباب و ریاضه (ورزش و جوانان) فعالیت خواهد کرد، گفت: دومین موکب نیز در شارع کوفه در شارع میثم تمار- ورزشگاه کوفه فعالیت می‌کند.

ایرانخواه با اشاره به اینکه سومین موکب زنجانی‌ها در عمود یک در محل آغاز راهپیمایی از نجف به کربلا، استقرار خواهد داشت، اضافه کرد: چهارمین موکب استان نیز در حیدریه سه راهی بین کربلا و نجف و محل جدا شدن زائران به سمت مرز فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پنجمین موکب نیز در نجف اشرف- ضلع جنوب غربی پل ثوره العشرین، روبه‌روی مرقد آیت‌الله حکیم واقع در مدرسه قرآنی النموذجیه استقرار و به زائران خدمت رسانی خواهد کرد، گفت: ششمین موکب در جاده نجف کوفه واقع در پل ثوره العشرین و هفتمین موکب نیز کربلا حی‌الحسین (ع) جنب پل جسرالازهراء (س) به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

جانشین مدیریت اجرایی نجف ستاد اربعین زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت خدمت‌رسانی در موکب زنجانی‌ها 20 هزار نفر در روز است، تصریح کرد: اسکان، غذا و صبحانه، ناهار و شام، آب، شربت، چای، توزیع غذای سبک از جمله خدماتی است که به زائران ارائه خواهد شد.

ارسال نظرات