دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نظرآبادبه کربلای ایران اعزام شدند

علی کوه خیل گفت:خانواده ها، جوانان ونوجوانان ما را تهدید می‌کند جنگ نرم است، ودشمن سعی دارد در فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای کانون گرم خانواده ها را بر هم بزند وشما دانش آموزان باید هوشیارانه و با بصیرت حیله های دشمنان در تمامی عرصه بشناسید و از خود محافظت کنید.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۰۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان نظرآباد به کربلای ایران اعزام شدند.
 
به همت بسیج دانش آموزی ناحیه نظرآباد 180 نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان نظرآباد با بدرقه مسئولین و مربیان آموزش وپرورش، فرمانده ناحیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، به کربلای ایران اعزام شدند.
 
در این مراسم علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در مراسم بدرقه دانش آموزان بسیجی که در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: اگر شجاعت واز خودگذشتگی های رزمندگان درطول 8 سال دفاع مقدس نبود بعید نبود که کشور ما هم توسط حرامیان داعشی مورد تجاوز قرار می گرفت اما به برکت خون شهدا هیچگونه  حمله نظامی کشور را تهدید نمی کند.
 
وی افزود: دفاع همه جانبه با تجهیزات بسیار اندک و ناچیز رزمندگان در مقابل ارتش تجهیز شده صدام در دوران دفاع مقدس ستودنی است، و رمز این ایستادگی و پیروزی  داشتن روحیه شهادت طلبی وایمان وتوکل به خداو توسل ائمه واطاعت ازولی امر مسلمین بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جنگی که کشور، خانواده ها، جوانان ونوجوانان ما را تهدید می‌کند جنگ نرم است، ودشمن سعی دارد در فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای کانون گرم خانواده ها را بر هم بزند وشما دانش آموزان باید هوشیارانه و با بصیرت حیله های دشمنان در تمامی عرصه بشناسید و از خود محافظت کنید.
 
خبرنگار بسیجی: عزتی 
ارسال نظرات
پر بیننده ها