معاون فرهنگی شهرداری زنجان:

لزوم برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی نسبت به آگاهی بخشی شهروندان

باید با برنامه‌های مختلف آموزشی نسبت به آگاهی بخشی شهروندان اقدام کرد، در این راستا برنامه‌های زیادی تدوین و عملیاتی شده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۲۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی شهرداری زنجان گفت: برنامه‌های فرهنگی شهرداری زنجان در چند شاخص و محور مهم برنامه ریزی و عملیاتی می‌شود. حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزش سه محور مهمی هستند که مورد تاکید قرار دارند. حوزه خانواده و بانوان در کنار حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از حوزه‌های مهم و مورد توجه شهرداری است.

سید سعید صفوی با بیان اینکه حوزه آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه موضوع مهمی است، افزود: معاونت فرهنگی شهرداری زنجان نسبت به برنامه ریزی برنامه‌های آموزشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از آن اقدام کرده است.

وی به تفاوت بین کارکرد مدیریت شهری در ایران و کشورهای توسعه یافته اشاره کرد و اظهار داشت: هنوز به صورت عملیاتی شاهد شکل گیری و اجرای مدیریت واحد شهری در کشور نیستیم.

این مسئول کارکرد فرهنگی شهرداریها در اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: اقدامات فرهنگی شهرداریها در این حوزه قابل توجه بوده است.

صفوی به اقدامات فرهنگی شهرداری در سالهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی شهرداری زنجان برنامه‌های گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف سازماندهی کرده است.

معاون شهردار زنجان با تاکید بر اهمیت تعاملات اجتماعی و زندگی شهرنشینی در عصر حاضر، یادآور شد: زندگی در عصر حاضر ضرورت توسعه برنامه‌های فرهنگی را افزون کرده است. انسان در محیط شهری نیازمند تعاملات اجتماعی و حضور در فضاهای فرهنگی و اجتماعی است.

وی آگاهی بخشی به شهروندان را در حوزه پیشگری از آسیب‌های اجتماعی اثربخش دانست و تاکید کرد: باید با برنامه‌های مختلف آموزشی نسبت به آگاهی بخشی شهروندان اقدام کرد،در این راستا برنامه‌های زیادی تدوین و عملیاتی شده است.

معاون شهردار زنجان بر توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی یادآور شد و اهمیت آن را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات