دل نوشته همسر شهید مدافع حرم«روح الله قربانی»
همسر شهید روح‌الله قربانی از شهدای مدافع حرم، همزمان با اولین سالگرد شهادت این شهید والامقام، دل‌نوشته‌ای را در یادبود وی قلمی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۲۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

متن دل‌نوشته همسر شهید روح‌الله قربانی را می‌خوانید:

بسم رب الزینب(س)

از برای حرم این دل من آشوب است... نکند سنگ به پیشانی گنبد بزنند

چند روز دیگر از رفتنت یکسال برایم می‌گذرد... و مطمئنم که می‌دانی هیچگاه نبودنت برایم عادی نخواهد شد.این روزهای واپسینی که به روز شهادتت نزدیک می‌شود برایم سخت و نفس گیر است و هر ثانیه‌اش لحظه آوردن خبر شهادتت را برایم زنده می‌کند...اما من هم مثل تو غرق در عشق به زینب(س) هستم و همین مرا محکم نگه می‌دارد که در نبودنت تاب بیاورم و رباب‌گونه بایستم.

همسری با تو برای من زندگی شیرین و سراسر مِهر به خدا رقم زد که آخرش را هم با مُهر شهادتت تا به همیشه ابدی کرد...خودم راهیت کردم و تو باید در راه دفاع از حریم دختر علی(ع) می‌رفتی و این من بودم که باید صبر می‌کردم و اکنون با رضایت کامل قلبی خوشحالم و خدا را سپاس می‌گویم که توانستم یکی از بهترین افراد زندگی‌ام در راه زینب کبری و فدایی رهبر عزیزم در برابر کافران به ظاهر مسلمان بدهم...

از خواهران و برادران سرزمینم می‌خواهم که زنانمان با حفظ حجاب خود مدافع چادر حضرت زهرا(س) و مردانمان با غیرت خود مدافع غیرت حضرت علی(ع) باشند و با حفظ این ارزشها از خون به ناحق ریخته شده عزیزان ما پاسداری کنند و در آخر از همه عزیزان می‌خواهم که گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و برای ظهور مهدی فاطمه(س) دعا بفرمایند.

ومن‌الله التوفیق

شهید روح الله قربانی متولد 1 خرداد سال 68بود که سیزدهم آبان سال گذشته در مبارزه با تروریست‌های تکفیری براثر اصابت موشک به خودرو به همراه شهید قدیر سرلک در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


منبع: تسنیم
ارسال نظرات