مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: آمریکا با صدای رسا دشمنی خود را با ملت ایران اعلام می‌کند ولی متاسفانه آقایان به آمریکا امید بسته‌اند؛ که جز خیانت از سخنانشان چیزی دیگری برداشت نمی‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۳۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

حجت‌الاسلام رضوی‌راد صبح امروز در همایش «فرهنگ یاران» سپاه روح‌الله که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله برگزار شد با اشاره به لزوم ترویج و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری این قبیل همایش‌ها تبادل نظر و بهره‌گیری از تجارب یکدیگر برای رسیدن به یک هدف عظیم و ارزشمند است که آن چیزی جز تقویت نظام اسلامی نیست.

وی افزود: تشکیل و تقویت نظام اسلامی آرزوی تمام بزرگان و علماء دین ما بوده که در هیچ مقطعی از تاریخ اسلام این امر محقق نشد؛ به غیر از یک مقطع کوتاه از تاریخ اسلام؛ دوران صدر اسلام که پیامبر(ص) در مدینه پایه یک حکومت دینی را بنیان نهاد و با هجمه شدیدی از سوی دشمنان رو به‌رو شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: منشأ اختلاف فرق و مذاهبی که در امت اسلامی ایجاد شده به همان دوران بازمی‌گردد که دشمنان اسلام با تمام قدرت به مقابله با اسلام ایستادند ولی با یاری پروردگار عالم نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به سخن قرآن درباره اسلام گفت: خود قرآن می‌گوید که پیامبر اسلام(ص) پایه‌گذار اسلام ناب محمدی است، اسلامی که برگرفته از قرآن و سنت اهل بیت(ع) است.

وی افزود: برای اینکه اسلام ناب زنده بماند در مقاطع مختلف سختی‌های فراوانی را بزرگان دین متحمل شده‌اند؛ واقعه کربلا بخشی از این سختی‌هاست، هر یک از امامان معصوم(ع) با توجه به شرایط زمانی خود برای حفظ اسلام تلاش کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: سخت‌ترین دوران در تاریخ اسلام برای انجام این وظیفه خطیر دوران امامت امام سجاد(ع) بود چراکه برای تداوم مسیری که امام حسین(ع) به روی جامعه بشری گشود، تلاش کرد؛ مسیری که با حضور این امام بزرگوار تداوم پیدا کرد وگرنه تنها پوسته‌ای از اسلام باقی می‌ماند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد یادآور شد: دشمنان اسلام در هر برهه از تاریخ برای از بین بردن اسلام ناب تلاش کرده‌اند از صدر اسلام تاکنون، نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال اجرایی کردن و حفظ اسلام ناب است و تا به امروز نیز از گزند دشمنان در امان نبوده است.

این همه آزادی عمل را به برکت نظام دارند

وی ادامه داد: جریانات داخلی و بسیاری از افرادی که در ذهن هم نمی‌گنجد برای مقابله با اسلام ناب قد علم کرده‌اند؛ علیه اسلام سخنرانی می‌کنند بعد هم مدعی هستند که آزادی نیست؛ این همه آزادی عمل این آقایان از برکت نظام دارند، متاسفانه همه چیز را به بازی گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه هر یک از ما برای حفظ اسلام وظیفه‌ای بر عهده داریم، تصریح کرد: وظیفه ما در دفاع از اسلام ناب که به برکت تلاش حضرت امام خمینی(ره) احیاء شد و امروز به دست با کفایت مقام معظم رهبری این مسیر ادامه دارد و خون‌ شهدای بسیاری برای حفظ این مسیر ریخته شده، چیست؟

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تاکید کرد: رسالت امروز ما در مقابله با جبهه باطل سنگین است و نباید فراموش کنیم که با چه رشادت‌هایی این نظام حفظ شده است؛ نظام الهی بر پایه وحدانیت، یکتاپرستی و اصول اسلامی شکل گرفته است.

دفاع از ارزش‌های اسلامی رسالتی عظیم است

وی افزود: در هر فرصتی بایستی برای ادای این رسالت عظیم خود تلاش کنیم؛ ذاکرین و مداحان اهل بیت(ع) باید در این مسیر حرکت کنند و از تریبون‌ها و منبرهایی که در اختیار دارند برای حفظ اسلام، زنده نگه داشتن یاد اهل بیت(ع) و شهدایی که در جبهه حق به شهادت رسیده‌اند، بهره گیرند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: کیفیت بخشیدن به برنامه‌ها بسیار حائز اهمیت است و بایستی اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنیم؛ دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه‌ای است که بر دوش مداحان و ذاکرین اهل بیت(ع) نهاده شده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: یاد شهدای انقلاب و یاد حضرت امام راحل را در هر مراسمی باید زنده نگه داریم، نگوئیم نمی‌خواهیم این مجالس سیاسی شود؛ این حرف غلطی است چراکه حرکت امام حسین(ع) علیه ظلم و ظالم بود.

وی افزود: باید توجه داشته باشید که خروجی مجالسی که تریبون و منبرش در اختیار شماست ظلم ستیزی، ستیز با جبهه استکبار و ستیز با آمریکا و اسرائیل باشد و گرنه بیهوده است؛ حتی رسالت ما این است که دیگران را نیز امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

برخی به دنبال زدودن شعار «مرگ بر آمریکا» هستند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با گله‌مندی از اینکه تکبیر در نمازهای جماعت کمتر به گوش می‌رسد، گفت: چرا نباید تکبیر، نام پروردگار عالم، دعا برای رهبر، یاد شهدا و یاد امام راحل بعد از نماز گفته شود؟ از همه اذکار واجب‌تر، یاد امام راحل و شهدا و اعلام انزجار از جنایات آمریکاست.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: جنایتکار اصلی آمریکاست در حالیکه برخی تصور می‌کنند ارتباط با آمریکا راهکار رفع مشکلات است ولی باید بدانند که فرقی نمی‌کند چه شخصی رئیس جمهور آمریکا شود؛ مهم سیاستی است که آنان دنبال می‌کنند و آن دشمنی با اسلام است.

وی افزود: نباید فریب خورد چراکه هدف تمامی دولتمردان آمریکایی به عنوان سردمداران استکبار جهانی از بین بردن اسلام و از بین بردن عزت ملت ایران است؛ خوی استکبار دشمنی است و در اصل سیاست دشمن اسلام و حامی رژیم غاصب صهیونیسم هستند تنها در تاکتیک و روش اجرایی متفاوت هستند.

برخی سیاسیون کشور، مردم را به بیراهه نبرند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: سیاسیون کشور فریب نخورند و تصور نکنند که خبری است! و مردم را به بیراهه نبرند؛ همانطور که مقام‌معظم رهبری فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست فرقی نمی‌کند که ترامپ باشد یا کلینتون؛ غیرانسانی‌ترین حاکمان، حاکمان آمریکایی هستند فرقی نمی‌کند.

حجت‌السلام رضوی‌راد با اشاره به مباحث مطرح شده در مناظرات دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا گفت: در مناظرات ترامپ و کلینتون شاهد افشارگری‌های آنان بودیم؛ از برخی حرکات و اقداماتی که آنجا داده بودند انسان شرم می‌کند آن وقت آنان می‌خواهند رهبر عالم شوند.

وی افزود: فسادهای اخلاقی و رفتاری در مناظرات این دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا مشهود بود ولی متاسفانه برخی آقایان و سیاسون داخلی امید بسته‌اند که رفع مشکلات کشور در گرو ارتباط با آمریکاست؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند هزاران مشکل آمریکا دارد آن وقت می‌خواهد مشکلات کشور ایران را حل کند؟

 آمریکا با صدای رسا دشمنی خود را با ملت ایران اعلام می‌کند 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: آمریکا با صدای رسا دشمنی خود را با ملت ایران اعلام می‌کند ولی متاسفانه آقایان به آمریکا امید بسته‌اند؛ چرا حماقت می‌کنید؟ چرا می‌گویند آمریکا کدخداست و باید کدخدا را دید؟

دل بستن به آمریکا؛ خیانت به نظام اسلامی است

وی افزود: به دشمن امید بسته‌اند در حالی که به نیروهای ارزشی جامعه پشت کرده‌اند؛ جواب خون شهدا را چگونه می‌دهید؟ جواب امام راحل و زحماتی را که برای این تحول عظیم در جامعه تلاش کرد را چه می‌دهید؟ یا نا آگاه هستید یا خائن؟ جز خیانت این سخنان چیزی دیگری نمی‌تواند باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: در این شرایط وظیفه تنها روشنگری است، مبادا جامعه به خواب فرو برود؟ اگر مردم به خواب روند و جامعه را بخوابانند همان اتفاقی رخ می‌دهد که در کربلا شاهد بودیم.

فرهنگ استکبارستیزی باید در جامعه تبیین شود

حجت‌السلام رضوی‌رادخاطرنشان کرد: زیر بار ذلت نرفتن، ظلم ستیزی باید خروجی مجالس ما باشد، اگر از رشادت شهدای کربلا می‌گوئیم باید به امروز متصل شود؛ باید بغض و نفرین شِمر و یزید زمان که همان آمریکا و اسرائیل و داعش هستند را بر دل جوانان و نوجوانان نشانیم.

وی افزود: لعن می‌کنیم آنانی را که اسلام را به انحراف کشاندند و اسلام بنی‌امیه را آوردند و امروز هم آنانی را که اسلام آمریکایی را ترجیح می دهند؛ آل‌سعود، داعش و آل‌خلیفه دست نشانده‌های استکبار جهانی هستند و حکام اصلی دولتمردان آمریکا هستند فرقی هم نمی‌کند چه کلینتون باشد چه ترامپ باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: خروجی جلسات دینی و مذهبی ما باید جوش و خروش بر علیه ظالم امروز و محبت نسبت به ولی‌فقیه نایب امام زمان(عج) و محبت به اهل بیت(ع) باید در دل‌ها موج بزند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در پایان با تاکید بر بیداری اسلامی در جهان گفت: استکبارستیزی و حمایت از مستضعفین جهان دو راهبرد اساسی نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات