حجت الاسلام شریفی در نشست بصیرتی پایگاه وحدت روستای علی آباد شاهرود گفت: راه مقابله با استکبار مقاومت و ایستادگی است و رمز پیروزی های ما هم همین ایستادگی و مقاومت و پشتیبانی از ولایت است و باید همچنان در این مسیر استوار قدم برداریم.
کد خبر: ۸۷۷۵۳۷۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شریفی در نشست بصیرتی پایگاه وحدت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) که با حضور بیش از 100 نفر در حسینیه روستای صالح آباد شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت ایام اسارت اهل بیت(ع) با بیان اینکه امروز زنان جامعه ما باید پیرو حضرت زینب(س) باشند اظهار کرد: حضرت زینب(س) الگوی یک بانوی مسلمان است که در راه اسلام همه چیز خود را نثار کرد و با صبر و مبارزه خود نشان داد که بانوی مسلمان زیر بار ظلم و ستم نمی رود و در برابر ظلم تمام قد می ایستد و مبارزه می کند.

وی افزود: حضرت زینب(س) با صبر خود به همه زنان و مردان آزاده درس مبارزه داد و در برای سلطان جور با صلابت ایستاد و از حق دفاع کرد بودن اینکه لحظه ای و ذره ای ترس داشته باشد و شجاعت یک بانوی مسلمان را به رخ استکبارگران کشید.

شریفی با بیان اینکه امروز نیز مادران شهدای ما به تاسی از حضرت زینب(س) این چنین هستند گفت: مادران شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس ما نیز با صلابت و شجاعت و با قلبی مطمئن فرزندان خود را فدای زینب(س) می کنند و در راه این بانوی فداکار قدم می گذارند.

وی ادامه داد: جنگ نرم دشمنان امروز هدفش از بین بردن این صبر و مقاومت و ایستادگی است و تلاش آنها در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی و سبک زندگی این است که ما را از مسیر درست و حق و مقاومت منحرف و تسلیم کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود اضافه کرد: رهبری انقلاب امروز بسیار تلاش دارند تا خط نفاق و سازش را بیان کنند و مردم را از این خطر نفوذ آگاه کنند و ما نیز باید بر سخنان رهبری فرزانه انقلاب تاکید و جامعه را آگاه نماییم.

وی عنوان کرد: امروز خطر نفوذ در ارکان انقلاب و سطح جامعه بسیار گسترده تر شده است و باید همه ما مراقب باشیم و گوش به فرمان ولایت در راستای منویات ایشان حرکت کنیم.

شریفی با اشاره به تحولات منطقه گفت: استکبار در منطقه ما به دنبال از بین بردن تفکر انقلاب اسلامی است و در این راستا جنگ های نیابتی را شروع کرده که البته این تلاش ها بی نتیجه مانده و آنها امروز در عراق و سوریه و یمن و سایر کشورها شکست خورده اند و احساس سرخوردگی دارند.

وی با اشاره به جریان های وهابی و تکفیری و سلفی در منطقه افزود: این جریان ها را استکبار برای مقابله با تفکر ناب شیعی بوجود آورده تا اسلام متعالی و انسانی را اسلام تاریکی و ظلمت و خشونت و خونریزی به جهان عرضه کنند که البته توطئه های آنان بی نتیجه مانده و چندان اثر نداشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر حفظ هوشیاری و بالابردن بصیرت جامعه در برابر توطئه های دشمنان گفت: راه مقابله با استکبار مقاومت و ایستادگی است و رمز پیروزی های ما هم همین ایستادگی و مقاومت و پشتیبانی از ولایت است و باید همچنان در این مسیر استوار قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها