خبرهای داغ:
استاد مربی قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : در عصر حاضر رسانه ها به خصوص رسانه های غربی به قدری حرفه ای فعالیت می کنند که مخاطب باید قدرت تحلیل و تفکر خود را بیش از پیش افزایش دهد.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۶۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، دوره طرح ولایت توسط سازمان بسیج رسانه با حضور جمعی از بسیجیان اصحاب رسانه، اعضای شورای قشر و مسئولین سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در حسینه مرکز تعلیم و تربیت بسیج برگزار شد.

در ابتدای این دوره حجت السلام والمسلمین علی مراد کماسی – استاد مربی قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه- گفت: امروزه ارتباطات یکی از مهم ترین موضوعات به شمار می رود و انسان فی نفسه همواره با بحث ارتباطات مواجه است.

کماسی اظهار داشت: براساس یک تقسیم بندی، چهار نوع ارتباط داریم که عبارتند از؛ ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با دیگران و ارتباط با طبیعت که هر کدام نیازمند توجه هستند.

 وی در رابطه با ارتباط انسان با خدا گفت: رابطه انسان با خدا، بهتر از رابطه مقهور با قاهر یا محکوم با حاکم عادل است؛ بلکه رابطه عارف و معروف و محبّ و محبوب است که فوق رابطه قاهر و مقهور یا حاکم عادل و محکوم است.

سر مربی قشر سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: انسان ها از طریق فرستنده با گیرنده ارتباط گرفته و از این طریق با ابزارهای مختلف پیام خود را به آنها انتقال می دهند. 

کماسی افزود: امروزه همه ما در عصر دهکده جهانی که همان موضوع ابر رسانه ( عصر اینترنت، ماهواره و ... ) می باشد، قرار داریم که باید در این عصر هم فرصت ها و هم تهدید ها را شناسایی کنیم .

وی رسانه ها را به مانند یک آبشار قوی تشبیه کرد و گفت: در عصر حاضر رسانه ها به خصوص رسانه های غربی به قدری حرفه ای فعالیت می کنند که انسان باید قدرت تفکر خود را بیش از پیش افزایش دهد.

وی در پایان گفت: هر کس که به عرصه رسانه و اطلاع رسانی ورود می کند باید از سواد کافی و اطلاعات کافی برخوردار باشد.

ارسال نظرات