خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش‌ از آمادگی کامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها خبر داد و گفت: قدرت ایران در منطقه و جهان با رزمایش‌ها و عملیات‌هایی که انجام می‌دهد اثبات شده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۵۸۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان صبح امروز در مراسم رونمایی از بالگردهای زمین‌گیر شده سال‌های قبل (هنگرکویین) که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پس از 11 سپتامبر فضای امنیتی جدیدی در دنیا شکل گرفت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش‌ با بیان اینکه نبردهای نامتوازن و جنگ‌های لیاقتی با بازیگری گروهک‌های تکفیری توسط آمریکا در دنیا به وقوع پیوسته است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده نبرد با آمریکا هستند.

این مقام ارشد نظامی از آمادگی کامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها خبر داد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر آمادگی متناسب با جنگ‌های ناامن، برای پاسخگویی به تهدیدهای تکفیری‌ها آمادگی لازم را دارند.

پوردستان ترسیم خط قرمز ایران برای دشمنان را در خارج مرزها عنوان کرد و یادآور شد: داعش با همکاری آمریکا و عربستان در صدد نزدیکی به مرزهای ایران است، ولی داعش قبل از نزدیکی به مرزها از بین می‌رود و لازمه این اقدام تنها اشراف اطلاعاتی و انجام عملیات سد و موانع است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش‌ با اشاره به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: قدرت ایران در منطقه و جهان با رزمایش‌ها و عملیات‌هایی که انجام می‌دهد اثبات شده است.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه یکی از مناسبت‌های ماه صفر جنگ صفین بود که در سوریه رخ داد، ادامه داد: این جنگ طولانی‌ترین جنگ پس از صدر اسلام بود و حداقل 110 روز به‌طول انجامید و امیرالمومنین(ع) برای حفظ نشاط و شادابی سربازان در فرصت‌های مختلف سخنرانی می‌کردند و یا فرماندهان را برای سخنرانی به میان سربازان می‌فرستادند.

پوردستان به یکی از فرازهای فرمایشات امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین(ع) فرمودند آگاه باشید جنگ یک روند بازدارنده دارد که افراد را درگیر می‌کند و طعمی تلخ دارد.

وی ایستادگی در هنگام نبرد با دشمنان را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: تدارک برای رویارویی با دشمنان اصلی است که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پرتو فرمایشات مقام معظم رهبری آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان را دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز داعش در افغانستان نیز با القاعده متحد شده است و البته از مرزهای ما دور است ولی باید همیشه برای مقابله با دشمن آماده بود.

این مقام ارشد نظامی یادآور شد: تحریم‌های آمریکا در بخش اقتصادی به‌گفته مقامات آمریکایی فلج‌کننده بود که با همت جوانان ایرانی، توانمندی داخلی و برکاتی پس از تحریم‌ها حاصل شد و در کنار تمام پیامدهایی که داشت در بخش نظامی خودکفایی به‌دنبال داشت.

*بازسازی بالگردها اسناد رهایی از وابستگی و اثبات هویت ایران اسلامی است

پوردستان با اشاره به اینکه ایمان خلأ مالی و امکانات را پر می‌کند و موجب می‌شود تحریم‌ها رنگ ببازد، ادامه داد: کارشناسان نظامی غرب از بی‌اثر بودن تحریم‌ها به‌دنبال برگزاری رزمایش‌های نظامی ایران تعجب کردند و گفتند تحریم ایران اقدامی مسخره و بی‌تاثیر بود.

وی با بیان اینکه پایگاه هوانیروز کرمانشاه نقش پشتیبانی غرب کشور را دارد، گفت: پایگاه هوانیروز، پایگاه موفقی است، بالگردهایی که در سال‌های گذشته از دور خارج شده‌ بودند با تلاش و همت جوانان ایرانی به چرخه پرواز بازگشتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی متذکر شد: بحث بازسازی بالگردها یا هنگرکویین در پایگاه کرمانشاه به صورت جدی انجام شده است و این اسناد رهایی از وابستگی و اثبات هویت ایران اسلامی است.

ارسال نظرات