سردار سیف در گفت‎وگو با «بسیج» عنوان کرد
معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج با بیان اینکه بسیج یکی از کارآمدترین نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن سالهاست که از وجود چنین قدرتی در ایران نگران است.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
سردار نصرت الله سیف معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی مردمی برای مقابله با همه تهدیدات و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: حضرت امام (ره) دیدند که بهترین جایی که می‌تواند بسیج می تواند سالم هدایت شود، سپاه است و بسیج را به عنوان یکی از واحدهای این تشکیلات معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان الگوی استکبارستیزی برای مردم جهان هستند، خاطر نشان کرد: تشکیل بسیج از تمام اقشار جامعه است و از تمام عرصه ها وارد این نیرو می شوند و به همین جهت بسیج می تواند در خنثی کردن تمام توطئه های نظامی، سیاسی و  اقتصادی و ...الگوهایی را به شکل عملی و تئوری ارائه دهد.

سردار سیف تاکید کرد: بسیج توانسته است که تفکر خود را به خارج از مرزهای کشورمان توسعه دهد و اکنون عراق و سوریه با تشکیل گروه های بسیج مردمی به قدرت این گروه پی برده اند و دانسته اند که با قدرت بسیج مردمی می توان توطئه های دشمن را ناکام گذاشت.

معاون آموزش و مقاومت مردمی بسیج در پایان ابراز داشت: بسیج یکی از کارآمدترین نیروهای انقلاب اسلامی است و دشمن سالهاست که از وجود چنین قدرتی در ایران نگران است و تلاش می کند که موجب تضعیف این گروه مردمی شود اما تا به امروز موفق به این کار نشده است و این آرزو را با خود به گور خواهد برد.
ارسال نظرات