حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در گفت‎وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه بسیج، قدرت خود را از مردمی بودنش دارد، گفت: بسیج، نیرویی است که تمام معادلات دشمنان انقلاب را برهم زده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه نیروهای بسیجی حافظان و وارثان اصلی این انقلاب و نظام هستند، گفت: بسیج یک مجموعه از نیروهای فعال و انقلابی است و در همه موقعیت ها و عرصه ها سرنوشت ساز بوده است.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی موثر است، تاکید کرد: وجود و حضور بسیج به عنوان نیرویی مقاوم و مقتدر باعث شده تا جمهوری اسلامی سربلند از همه مشکلات عبور کند.

حجت الاسلام گواهی تاکید کرد: بسیج نقش زیادی می تواند در دشمن شناسی و بصیرت افزایی ایفا کند و نباید از حق گذشت که بسیجیان همیشه در مقابل فتنه ها و آشوب های دشمنان هوشیار هستند و همان طور که در فتنه 88 مشاهده کردیم، این نیروهای انقلاب نقشه های شوم دشمنان انقلاب را همیشه نقش بر آب کرده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: بسیج، نیرویی است که تمام معادلات دشمنان انقلاب را برهم زده است و نباید از یاد برد که بسیج قدرت اصلی خود را از مردمی بودنش دارد و همین موضوع، دشمنان را ناامید کرده است.
ارسال نظرات