خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان از برگزاری "جشنواره رسانه‎ای ابوذر" در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۲۲
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علیمحمد جعفری ظهرامروز در نشست رسانه دایره مطبوعات کمیته رسانه و ارتباطات اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با موضوع برگزاری جشنواره رسانهای ابوذر ویژه اجلاسیه اظهار کرد: اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان  که در 25 آذر ماه برگزار خواهد شد، مسئولیت دایره مطبوعات کمیته رسانه و ارتباطات این اجلاسیه برعهده بسیج رسانه می باشد.

وی با بیان اهداف جشنواره گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار، جهاد و شهادت و بهرمندی از ابزار رسانه و فرهنگ هنر در انتقال آموزه ها و واقیت های دفاع مقدس، همچنین ترویج ادبیات مقاومت و نقش شهدا در فرهنگ دفاع مقدس، هوشیاری و بصیرت افزایی در جامعه، تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران جامعه و همچنین افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه ها برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان هدف دیگر این جشنواره را ایجاد فضاسازی خوب در رسانه خواند و تصریح کرد: جشنواره رسانهای ابوذر در راستای اعتلا و بزرگی اجلاسیه 4 هزار شهید در استان گلستان اندیشیده شده است و بیش از دو سال است که مسئولان کمیتههای مختلف وارد عمل شدند و دوستان رسانهای تلاش وافری خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم یک کار در خور شهدا همانند جشنواره شهدای غواص سال گذشته برگزار شود.

وی ابراز داشت: امیدواریم امسال نیز اصحاب رسانه استان گلستان همانند سال گذشته در جشنواره شهدای غواص و مدافعان حرم حضور فعال و پررنگی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان ادامه داد: این دومین جشنواره رسانهای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است و این جشنواره با محوریت خود اجلاسیه برگزار میشود.

جعفری با بیان اینکه 13 موضوع برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، بیان داشت: 7 موضوع این جشنواره ایثار و شهادت است و موضوعات دیگری چون اقتصاد مقاومتی، امر به معروف، دشمن شناسی، استکبارستیزی، دستاوردهای انقلاب و قرآن و عترت دیده شده است.

وی با بیان اینکه بخش قرآن و عترت به صورت خاص دیده خواهد شد، گفت: برگزیدگان این بخش به صورت ویژه در هفته قرآن و عترت با تفاهم نامهای که با فرهنگ و ارشاد اسلامی امضاء کردیم تجلیل خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان گلستان در حوزه مکتوب و مجازی میتوانند آثار خود را از بهمن ماه سال 1394 تا 30 آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان گلستان ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها