برنامه‌های هفته کتاب استان تشریح شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های روز کتاب را در این استان تشریح کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۲۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های روز کتاب را در این استان تشریح کرد.rahimian

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ظهر امروز یاسر رحیمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته کتاب، اظهار کرد: در این روز برنامه های متنوعی از جمله؛ دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه یاسوج، جشن تجلیل از کتابداران برتر و دیدار با مسئولان ارشد استانی تدارک دیده شده است.

وی در ادامه افزود: رژه تاکسی‌ها، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عضوگیری رایگان، تقدیر از کتابخانه های عمومی برتر، تقدیر از اهداء کننده برتر کتاب و افتتاح چند کتابخانه در سطح استان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در این استان است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، افتتاح کانون فرهنگی شاهنامه خوانی بلادشاپور، برگزاری نشست های مختلف با کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی سراسر استان، برگزاری جلسات نقد و بررسی و برگزاری مهارت قصه خوانی ویژه مادران را از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته کتاب برشمرد.

 

رحیمیان زاده راه اندازی کتابخانه سیار در حاشیه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و روستاهای فاقد کتابخانه عمومی در راستای مقابله با تهدیدهای آسیب های اجتماعی نیز برای اولین بار در سطح استان انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار