خبرهای داغ:
دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان ؛

جشنواره ابوذر در 13 موضوع دیده شده است/جشنواره به صورت موضوعی مورد ارزیابی قرار می‎گیرد

دبیر جشنواره رسانه‎ای ابوذر گلستان گفت:جشنواره ابوذر در 13 موضوع دیده شده است که به صورت موضوعی مورد ارزیابی قرار می‎گیرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۳۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

محمد رعیت ظهر امروز در نشست رسانه دایره مطبوعات کمیته رسانه و ارتباطات اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با موضوع برگزاری جشنواره رسانهای ابوذر ویژه اجلاسیه اظهار کرد: این جشنواره در دو حوزه رسانه مکتوب و مجازی در استان گلستان دیده شده است.

وی بیان کرد: عنوان انتخاب اسم ابوذر برای این جشنواره  پیشنهاد بسیج رسانه کشوری بود لذا نقش ابوذر در دشمنشناسی، استکبار‌ستیزی و بصیرت در تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این جشنواره به دنبال این است که نقش انقلابی رسانهها به صورت موثر به ظهور و بروز برسد.

دبیر جشنواره رسانهای ابوذر گلستان ادامه داد: ابوذر در شجاعت بینظیر و بیمانند است و از نخستین افرادی است که به اسلام گرویده است و وقتی در جنگ تبوک مرکبش از حرکت بازماند با پای پیاده خود را به پیامبر(ص) رساند و پیامبر فرمودند«ابوذر تنها زیست، تنها میمیرد و تنها وارد بهشت میشود»

رعیت با اشاره به اینکه رسانههای انقلابی از نظر کمی در جهان اندک هستند، گفت: این رسانه ها در انتقال ارزشهای نظام و دین اسلام از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در هر جایی که نیاز باشد پای کار می‌آیند.

وی ابراز داشت: جشنواره ابوذر در 13 موضوع دیده شده است و دارای بخشهایی از جمله زنان، ایثار و شهادت است که برای نخستین‌بار است که در حوزه جشنواره مطبوعات در استان گلستان به آن پرداخت شده است.

دبیر جشنواره رسانهای ابوذر گلستان تاکید کرد: ایام تاریخ‌ساز مردم استان گلستان مانند روزهای 12 دی گالیکش، 20 بهمن گنبد کاووس و 5 آذرماه گرگان از جمله موضوع دیگری است که در این جشنواره پرداخته شده است.

رعیت با بیان اینکه موضوع ترغیب مذاهب و شهدای اهل سنت از موضوع دیگری است که در این جشنواره دیده شده است، گفت: شهدای اقشار و صنف استان گلستان، نقش شجره خبیثه ملعون در فاجعه منا و شهیدان فاجعه آل‌الله، اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در آیین مطبوعات و رسانهها، از جهاد سازندگی در دفاع مقدس تا اردوهای جهادی امروز، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن‌شناسی و استکبار‌ستیزی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقیوت روحیه خود‌باوری و آخرین قسمت که به صورت ویژه دیده میشود قرآن و عترت است که در این جشنواره دیده شده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت موضوعی مورد ارزیابی قرار میگیرد، گفت: این برای نخستین‌بار است که در کشور به صورت موضوعی جشنوارههای رسانهای ارزیابی می‌شود.

دبیر جشنواره رسانهای ابوذر گلستان خاطرنشان کرد: از بهمن‌ماه سال1394 تا پایان آذرماه سال 1395 در موضوعات مورد نظر در جشنواره میتوانند رسانهها آثار خود را به دیبرخانه این جشنواره میدان قندهاری نرسیده به راهنمایی و رانندگی مجتمع اقشار امام رضا(ع) طبقه 4 و واحد 13 ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاقمندان به آدرس سایت http://www.basijrasaneh.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار