مختومه شدن 95 درصد از پرونده های نظام پزشکی کهگیلویه

بیش از 95 درصد از پرونده های ورودی به نظام پزشکی کهگیلویه مختومه شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۵۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه در بازدید آقای هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از این سازمان در دهدشت گفت: در سه سال گذشته حدود 180 مورد شکایت مردمی علیه پزشکان به این هیات مدیره ارائه شده است که بیش از 95 درصد از این شکایات به صورت مصالحه و صلح سازش بین شاکیان و پزشکان حل و فصل شده است.

دکتر شرافت با اشاره به اینکه حدود 5 درصد باقیمانده پرونده ها برای صدور رای به دادگستری شهرستان ارجاع داده شد در خصوص مشکلات این سازمان افزود: با توجه به تاسیس 20 ساله نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه هنوز این سازمان ساختمان اداری ندارد که انتظار است با رایزنی و پیگیری این مشکل رفع شود.

رئیس نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: نظام پزشکی شهرستان کهگیلویه از سال 1375 در این شهرستان تاسیس و هم اکنون بیش از 200 نفر اعم از پزشک متخصص و عمومی،داروساز،دندان پزشک،رادیولوژسیت،پاتولوژیست و کارشناس پروانه دار زیر مجموعه علوم پزشکی از سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده در آن عضویت دارند و به مردم این سه شهرستان خدمات درمانی ارائه می کنند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان به مردم این شهرستان ها ارائه شده ولی در این حوزه کمبودهایی وجود دارد.

هاشمی پور افزود: تلاش می شود با استفاده از همه منابع موجود اعم از جذب سرمایه گذار و کمک گرفتن از خیرین و دولت بخشی از این عقب ماندگی ها جبران شود.

وی ادامه داد: به همین منظور با مشارکت وزارت نفت ساختمان یک درمانگاه در سرفاریاب و با مشارکت خیرین سلامت، ساختمان یک درمانگاه در منطقه قلعه دختر دشمن زیاری ساخته می شود.

هاشمی پور به مشکل نبود ساختمان اداری نظام پزشکی شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این سازمان دولتی نیست تلاش می شود با تامین منابع مالی و مشارکت خیرین، ساختمانی در خور و شان این سازمان در دهدشت ساخته شود.

ارسال نظرات