خبرهای داغ:
سرهنگ علیشاهی در همایش نونهالان حسینی شهرستان گلپایگان انقلابي گري را خردمندانه، دقیق ،دلسوزانه و منصفانه عمل كردن دانست.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۷۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از بیان نیوز گلپایگان، در همایش نونهالان حسینی که در تالار اندیشه شهرستان گلپایگان برگزار گردید سرهنگ محمداسماعیل علیشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گلپایگان با اشاره به وقایع عاشورا ابراز داشت: شرایط کنونی امروز جامعه ،وضعیتی مشابه همان دوران قیام امام حسین(ع) را دارد و تا زمانی که بصیرت در بین جوانان پر شور و شعور حسینی وجود داشته باشد قطعاً عاشورا تکرار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اخیراً رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر آیه شریفه ۵۲ سوره فرقان مطالبات زیادی در بحث تبیین عاشورا، انقلاب، انقلابی گری و پیشبرد انقلاب اسلامی را بیان کرده است عنوان داشت: مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست و باید از آن همواره در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر تقویت روحیه انقلابی و پیشبرد انقلاب استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: شور و شعور حسینی در بین جوامع غیر اسلامی در حال گسترش است و روز به روز بر جمعیت عاشوراییان در آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی ،اروپا، آفریقا و کشورهایی که حاکمیتشان لائیک است افزوده می شود که این نشان از پیشبرندگی انقلاب اسلامی است که بر گرفته از مکتب عاشوراست.

وی با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی و استکبارستیزی که لازمه پیش برندگی انقلاب اسلامی است افزود: بعضی ها انقلابی گری را متهم به تندروی می کنند در صورتی که انقلابی گری، خردمندانه، دقیق ،دلسوزانه و منصفانه عمل کردن است و انقلابی گری شرط استمرار انقلاب اسلامی است.

سرهنگ علیشاهی اذعان کرد: پیشبرد اهداف و آرمان های امام راحل در عصر حاضر با تأکید بر روحیه انقلابی گری با حفظ استکبارستیزی است و شعار مرگ بر آمریکا همان اعوذبالله من اشیطان الرجیم است

وی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از دستاوردهای مکتب عاشورا و از اهداف و آرمان های امام حسین (ع)است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در پایان اظهار داشت: اسلام در بحث امر به معروف تنها به نماز خواندن بسنده نمی کند و باید در امر به معروف بصیرت وجود داشته باشد.

وی در خاتمه بیان داشت: پیروی محض از ولایت رهبری، تحقق آرمان های امام راحل و تبیین مکتب شهدا از جمله اهداف امروز جامعه اسلامی می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها