خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه سنقروکلیایی:

سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره)سنقروکلیایی گفت: سربلندی و ایستادگی امروز انقلاب اسلامی که به عنوان نقطه امید مستضعفان جهان به شمار می رود، به برکت ایثار و جهاد شهدا و رزمندگان اسلام به دست آمده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۹۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از سنقر، حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره)سنقروکلیایی گفت :سربلندی و ایستادگی امروز انقلاب اسلامی که به عنوان نقطه امیدمستضعفان جهان به شمار می رود، به برکت ایثار و جهاد شهدا و رزمندگان اسلام به دست آمده است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر اظهار داشت: شهدا در میدان مسابقه الهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و هریک به نوعی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این گونه برای جهان اسلام ماندگار و برجسته شدند.

 

این استاد حوزه در ادامه افزود : قطعا" پاسداری و حراست از آرمان های نورانی و تداوم مسیر درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تزریق روحیه ایثار و شهادت در جامعه امکان پذیر است.

 

حجت الاسلام بنی عامریان شهدا را اسوه های استقامت و شجاعت دانست و بیان داشت: شهدا به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و اقتدا به مکتب سیدالشهدا(ع) در برابر ابرقدرت های جهان قدعلم کردند و همچون سپری مستحکم به دشمنان، نشان دادند انقلاب اسلامی به راحتی در برابر استثمارگران تسلیم نخواهد شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر در پایان یادآور شد: طلاب و روحانیون باید نسل جوان و نوجوان را با آرمان های شهدا که اسوه مقاومت بودند، آشنا ساخته تا انقلاب و اسلامی در برابر هجمه های دشمنان ایمن شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار