کتاب وصیت‌نامه 631 شهید لرستانی در حال تدوین است

رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان گفت: طرح خاطره‌نگاری از زبان والدین 60 تن از شهدای استان در حال اجراست.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۰۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، ولی‌اله قاسمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب از والدین شهدا به عنوان گنجینه‌هایی که می‌توان خاطرات شهدا را از زبان آنان گردآوری کرد نام برده‌اند در این راستا طرح خاطره‌نگاری از زبان والدین 60 تن از شهدای لرستان طی سال 95 اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از ضبط خاطرات بیان شده توسط والدین شهدا این خاطرات در قالب لوح فشرده گردآوری می‌شود، افزود: با توجه به کهولت سن پدران و مادران شهدا، به طرح خاطره‌نگاری با سختی‌هایی مواجه است و امیدواریم تا زمانی که این گنجینه‌ها در قید حیات هستند بتوانیم طرح مورد نظر را به سرانجام برسانیم. در سال‌های گذشته نیز طرح خاطره‌نگاری از زبان والدین 80 تن از شهدای لرستان اجرا شده است.

قاسمی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح این است که سیره شهدا و سبک و سیاق زندگی و منش آنها را از زبان پدران و مادران شهدا برای جامعه امروز و نسل‌های آینده به یادگار بگذاریم.

وی بیان کرد: تولید مستند زندگینامه شهید رحیم دلفان و شهید مصطفی پژوهنده از شهدای استان نیز به کارگردانی محسن مرادی از مستندسازان استان کلید خورده است. پیش از این مستند زندگینامه شهید توکل مصطفی‌زاده توسط همین کارگردان تولید شده است.

رئیس اداره هنری بنیاد شهید لرستان یادآور شد: کتاب چند جلدی وصیت‌نامه 631 تن از شهدای استان نیز توسط سازمان بنیاد شهید در حال تدوین است.

ايسنا
ارسال نظرات