سردار قاسمی در یادواره شهدای دانشجو شهرستان بم مطرح کرد؛
سردار سعید قاسمی گفت: پدیده ای جهت سرنگونی انقلاب اسلامی به نام سازمان مجاهدین خلق بوجود آمد که به تنهایی برای سرنگون کردن انقلاب کفایت می کرد و معروف شد به منافقین اما بنده عقیده دارم باید نام منافقین را از آنها برداشت چون این عنوان برای زمانی بود که این گروه نقاب بر چهره داشت و خود را انقلابی نشان می داد، در حالی که الان پدیده ای به عنوان منافقین در داخل کشور از جمله در مجلس، دانشگاه ها، سازمان ها و نهاد ها داریم که صد برابر از مجاهدین خلق خطرناک تر هستند و آنها را باید منافقین نام نهاد.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۱۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، سردار حاج سعید قاسمی، تحلیلگر سیاسی و کارشناس مسائل راهبردی در یادواره شهدای دانشجوی شهرستان بم که  گفت: متاسفانه امروزه در دولت انحراف سیاسی وجود دارد و برخی گروه های سیاسی معاند انقلاب اسلامی که پیشتر با بصیرت مردم سرنگون شدند، اکنون با انحراف خواص مجدد احیا می شوند، به عنوان مثال باید به حمایت رئیس الوزرای دولت از نهضت آزادی در یزد اشاره کرد، در تائید این موضوع صد دلیل هم داریم.
وی در ادامه به بازشماری انواع گروه های ضد انقلاب پرداخت و افزود: پدیده ای جهت سرنگونی انقلاب اسلامی به نام سازمان مجاهدین خلق بوجود آمد که به تنهایی برای سرنگون کردن انقلاب کفایت می کرد و معروف شد به منافقین اما بنده عقیده دارم باید نام منافقین را از آنها برداشت چون این عنوان برای زمانی بود که این گروه نقاب بر چهره داشت و خود را انقلابی نشان می داد، در حالی که الان پدیده ای به عنوان منافقین در داخل کشور از جمله در مجلس، دانشگاه ها، سازمان ها و نهاد ها داریم که صد برابر از مجاهدین خلق خطرناک تر هستند و آنها را باید منافقین نام نهاد.

این کارشناس به بخشی دیگر از موانع پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از پایان جنگ مجموعه ای تشکیل شد که نام خود را کمیته عقلا گذاشت و امام بر دهن آنها زد و همانها گروهی بودند که به امام جام زهر دادند و دو هفته پیش آقای هاشمی رسما اعلام کرد که ما و آقای روحانی به امام جام زهر دادیم و به این کار هم افتخار می کنیم و پس از آن هم داستان منتظری پیش آمد که قرار بود پرچم انقلاب را به دست بگیرد.

 

قاسمی افزود: پس از امام راحل در کشور جریانات سیاسی مختلفی شکل گرفت که شروع به شخم زدن تفکر انقلابی حضرت امام خمینی (ره) کرد که از جمله آن جریان سیاسی هاشمی است، این جریان هم در اقتصاد و هم در مبانی فرهنگی از راه امام زاویه گرفت و پس از آن هم خاتمی در استمرار این انحراف از او عبور می کند و طرح مسئله دار گفتگوی تمدن ها را مطرح می کند تا جایی که حتی فرح پهلوی در واکنش به این طرح گفت این طرح مال من است برای چه این طرح را دزدیده ای!. به هر حال خاتمی برای طرحی که از خارج از ایران آمده بود سینه سپر کرد و در این راه حتی گفت شهید آبراهام لینکلن! در نهایت این تفکرات در دولت فعلی هم دنبال می شود.

وی تاکید کرد: مشخص نیست که پس از این دولت ها در اثر غفلت خواص چه کسانی راه را مجدد برای این جریان سیاسی آسفالت کند و علیرغم اینکه همه فکر می کنند این انقلاب در هر صورت حتی با همین تفکرات زاویه دار باقی می ماند باید گفت نه عزیزان می شود با همین خیال خام کل آش را با جای آن ببرند، همانطور که اکنون بطور شفاف می گویند دیگر با مدل امام نمی شود جلو رفت و باید تعامل کنیم.

سردار قاسمی در حالی که از عملکرد منفعلانه وزیر خارجه دولت تدبیر و امید بسیار ناراحت و عصبانی بود، همچنانکه فریاد می زد گفت: چه زمانی دولت انقلاب اسلامی اینقدر بدبخت بوده است که وزیر آن با غارتگران عکس سلفی بگیرد و دست بدهد، کی ما به چنین دریوزگی افتاده بودیم، خاک بر سر ما، نازم آن وزیری را که دست داد تا دست ندهد ( اشاره به عدم پذیرش امان نامه دشمن توسط حضرت ابوالفضل العباس (ع)).

وی در تحلیلی افزود: برجام به معنای برنامه نرم براندازی انقلاب اسلامی است و مقدماتی آن هم قرارداد ۵۹۸ بود.

قاسمی اظهار داشت: در دولت قبل به هر دلیلی رئیس جمهور کشور چند روز در ساختمان ریاست جمهوری حضور نیافت و دیدیم که رسانه ها چطور بر روی این موضوع مانور دادند اما اکنون که رئیس جمهور و هیئت همراه در ایام محرم یک هفته در تایلند که نماد جاذبه جنسی است حضور می یابد و هیچ کدام از خواص و رسانه ها صدایشان هم در نمی آید یا اینکه چطور آقای هاشمی خاطرات اسکی بازی تفرجگاه لتیان خود در روز عاشورا را در خاطرات خود می آورد!

وی در پایان گفت: نمی‌دانم در این کشور چه تناقضی است که عده ای در حال غارت بیت المال هستند در حالیکه عده ای به دنبال اینکه به عنوان مدافع حرم حضرت زینب در سوریه حضور یابند و تا رسیدن به مقام رفیع شهادت بجنگند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات