مردم نظام اسلامی با علاقه و اطاعت از ولی فقیه مشکلات را حل می کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه کشورمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند ولی مردم کشورمان ولایی هستند و بسیار به نظام جمهوری اسلامی علاقه دارند.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۴۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: با توجه به اینکه امروزه کشورمان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند ولی مردم کشورمان ولایی هستند و بسیار به نظام جمهوری اسلامی علاقه دارند.

حکمت داجلیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف و کارمندی این شهرستان، اظهار کرد: ایران اسلامی امروزه به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده و نیروی مقاومت بسیج از کارآمدترین نیروها است.

وی افزود: همه آحاد مردم و اقشار مختلف با افتخار در نیروی مقاومت بسیج عضویت دارند و خود را سرباز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

این مسؤول یادآور شد: نیاز است تا مسؤولان با برنامه‌ریزی درست و منظم دست به گره‌گشایی بیشتر از مشکلات مردم بزنند و در راه حل مشکلات تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

داجلیری با اشاره به اینکه خون‌های زیادی برای ایجاد انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نثار شد، خاطرنشان کرد: امروزه مردم کشورمان در امور دینی، مذهبی و اعتقادی با شور و نشاط وارد میدان می‌شوند و در عرصه‌های مختلف ملی و سیاسی همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده و در صحنه آماده هستند.

وی با اعلام اینکه از گذشته‌های دور انقلاب‌های زیادی در کشورهای مختلف ایجاد شد، بیان کرد: ولی انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌ها بسیار تفاوت دارد و بر پایه اسلام و اعتقادات دینی استوار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به رهبری قوی، توانمند، مقتدرانه و توانمند امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، یادآور شد: بعد از امام امت نیز رهبری نظام به مقام عظمای ولایت سپرده شد که با بصیرت، آگاهی ویژه و قدرت بی‌مثال توانستند کشتی انقلاب اسلامی را در دریای متلاطم به سر منزل مقصود برسانند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه بیانات رهبر انقلاب نقشه‌های استکبارگران را نقش بر آب می‌کند، ادامه داد: امروزه تحلیل‌ها و بیانات رهبر انقلاب اسلامی بی‌نظیر بوده و مدیریت ایشان همتا ندارد.

داجلیری با اعلام اینکه فشارهای زیادی علیه ایران اسلامی از سوی بسیاری از کشورهای استکباری وجود دارد، بیان کرد: امروزه نعمت امنیت که از بزرگترین نعمت‌ها است در این کشور حکمفرما بوده و باید همیشه شکر نعمت‌های خداوند را به جای آوریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها