خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی در گردهمایی سرگروه های صالحین حوزه حمزه سیدالشهدا گفت: امروز تمرکز دشمنان بر فرهنگ و اعتقادات جامعه اسلامی است و از همین راه نیز نفوذ گسترده ای را آغاز کرده اند و باید همه ما تلاش کنیم تا در برابر این تهدیدات جامعه را واکسنه نماییم.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۵۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی سرگروه های صالحین پایگاه های حوزه بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا که به میزبانی پایگاه محمدرسول الله(ص) در پایگاه بسیج روستای قلعه نو خرقان برگزار شد در سخنانی با اشاره به ایام اربعین حسینی و برگزاری پیاده روی عظیم اربعین اظهار کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع جهانی است و این رمزی است برای تحقق ظهور و باید در این راستا همه همراهی و همکاری نماییم.

وی افزود: پیاده روی اربعین حسینی با حضور میلیون ها عاشق راه حسینی برگزار می شود و اهمیت این حرکت بدان سبب است که نشان دهنده پویایی و زنده بودن مکتب حسینی و انتشار آن در عالم است و زنده نگهداشتن راه حسین(ع) برای جهانیان می باشد.

دامغانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حلقه های صالحین به عنوان سدی در برابر تهدیدات فرهنگی دشمنان است بیان کرد: برگزاری جلسات صالحین در پایگاه های بسیج برای این است که معرفت و بصیرت به جامعه بسیج تزریق شود و این دفاعی جانانه در برابر تهدیدات نرم دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: امروز تمرکز دشمنان بر فرهنگ و اعتقادات جامعه اسلامی است و از همین راه نیز نفوذ گسترده ای را آغاز کرده اند و باید همه ما تلاش کنیم تا در برابر این تهدیدات جامعه را واکسنه نماییم.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه دغدغه رهبری در موضوع فرهنگ بسیار عمیق است گفت: بسیج که حافظ ارزش های انقلاب اسلامی است باید در این زمینه با جدیت وارد شود و حلقه های صالحین یکی از همین جاهایی است که باید سرمایه گذاری نمود و بسیجیان را در این زمینه مجهز و مسلح نمود.

دامغانی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در باب نفوذ و استکبارستیزی بیان کرد: امت اسلام باید هوشیار باشد و با توجه به منویات رهبر انقلاب حرکت کند چرا که بصیرت نیاز امروز جوامع اسلامی است و باید مراقب بود در توطئه های دشمنان گرفتار نشویم.

وی با تاکید بر این موضوع که دشمنان ما به خیال تسلیم ملت ما هستند عنوان کرد: تمام توطئه هایی که در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی ما انجام می شود برای فشار به انقلاب اسلامی و مهار تفکر انقلابی است اما این تلاش ها بی نتیجه مانده و ملا امروز شاهد هستیم در تمام کشورهای منطقه ندای اسلام ناب طنین انداز شده است.

در این جلسه سرگروه های صالحین به ارائه گزارشی از فعالیت های پایگاه های خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها