امکانات مرکز فوریت های پزشکی مازندران در مهران برای زائران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران : از تمامی توان و امکانات مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران برای خدمات‌رسانی درمانی و بستری بیماران در مرز مهران به‌کارگیری شده است.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۵۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران از برپایی بیمارستان صحرایی 50 تخت‌خوابی شهدای دانشگاه علوم پزشکی استان در مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی شامل بخش‌های بستری زنان و مردان، اتاق عمل، بخشهای icu و ccu است.

فرهاد مصدری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران تیمی از تکنسین و دستگاه آمبولانس را برای این خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین(ع) ارسال کرد.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی برای خدمت‌رسانی با زائران اربعین حسینی به استان ایلام و مرز مهران اعزام شد، افزود: یک دستگاه خودروی فرماندهی و 15 نفر از تکنسین‌های فوریت پزشکی مازندران به مرز مهران اعزام شدند.

این مسؤول با بیان اینکه از تمامی توان و امکانات مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران برای خدمات‌رسانی درمانی و بستری بیماران در مرز مهران به‌کارگیری شده است، اظهار کرد: رعایت اصول بهداشتی در طول مسیر باید مورد توجه تمامی زائران امام حسین(ع) قرار گیرد تا مشکلی برای آنها در این سفر معنی صورت نگیرد.

مصدری با تأکید بر اینکه زائران باید در مصرف مواد غذایی سرد شده و کنسروی دقت کنند، گفت: زائرانی که سوابق بیماری‌های خاص، دیالیزی و شیمی‌درمانی دارند از انجام این سفر پرهیز کنند تا به سلامت آنها آسیبی وارد نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار