مناطق گوهپایه ای مازندران در خطر نفوذ ماهواره ای!
در پی ایجاد سیستم دیجیتالی در شبکه تلویزیونی صدا و سیما و عدم ایجاد زیر ساخت مناسب از سوی این سازمان، و حتی بی تفاوتی مسئولین در پی تقاضا های مردمی در مناطق استان، از جمله مناطق کوهپایه ای، صدا و سیما ی مازندران، ناخواسته مردم را به استفاده از ماهواره تشویق می کند!
کد خبر: ۸۷۷۵۷۸۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  گرچه سرعت علم همانند سرعت نور در حال پیشرفت است و مسئولین و مردم می بایست خود را از دستاورد های آن آشنا سازند اما بعضی از ابزار های علمی به تناسب نوآوری موجب زوال ارزشها و کرامت انسانی می شوند. 
 امروزه مردم ماهواره را همانند تیغی می دانند که به میزان و نوع  کاربردش در دست صاحب آن می تواند اثر گذار باشد خواه برای برش بر کاغذ یا خدشه بر انسان!
  بر همگان مبرهن است که اولین اثر ماهواره بر هر فردی القاء هدف فرستنده است و در این میان اگر فرستنده های مختلف با نگرش متفاوت اقدام به ارسال موضوع هدفدار کنند و از سویی گیرندگان هم با آزادی کامل بتوانند همه آن اطلاعات را دریافت نمایند،  با هر ظرفیتی که باشد، تا حدود چشمگیری تحت تاثیر  خوب یا بد غالب در آن مجموعه  قرار خواهند گرفت.
 اما نکته حائز اهمیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که بی شک پیرامون این نظام دشمنان زیاد و هوشمندی وجود دارد که هدفشان از بین بردن غیرت، ارزشها و در نهایت دین و هویت انسانی و تسلط بر مردم جامعه اسلامی اعم از زن و مرد ، پیر و جوان و ... است و در این مسیر  هر ابزار و برنامه ای را برای انحراف، به زانو در آوردن ایمان و نابودی ملت مسلمان  در آستین قرار داده است که ابزار رسیدن به این هدف را استفاده از ماهواره و برنامه های محتوایی هم جنس گرایی و ... می داند.
 با علم به این موضوع  صدا و سیمای مازندران با ارسال برنامه از طریق سیستم های دیجیتالی شبکه های تلویزیونی در شهر ها و روستاها، هنوز نتوانسته امکانات زیر ساختی مناسبی برای استفاده مخاطبین اسلامی و قانونمدارش ایجاد کند تا همه مردم  از شبکه های تلویزیونی کشور و استان بهره مند شوند !
از همین سبب آحاد جامعه به تهیه ماهواره و نصب غیر قانونی آن با عنوان بهرمندی از شبکه های استانی روی آوردند که بالطبع عواقب خطرناکی  در پی خواهد داشت.
 مناطق دودانگه ساری  بویژه روستاهای پرجمعیت آن همچون سنگده، گرچه از حیث جمعیت، مستعد داشتن امکانات توسعه ای  در همه موضوعات خاصه گیرنده تلویزیونی است، اما سالهاست که حتی به عیوب دستگاههای گیرنده گذشته هم رسیدگی نمی شود و علی رغم مراجعات و تقاضاهای متعدد مردمی و نمایندگانشان اهمیتی به آن داده نمی شود.
با این وصف مردم مناطق روستایی کوهپایه ای مازندران در شرایط دشوار  تنها از نعمت سه شبکه دوم ، سوم و پنجم(مازندران) آنهم  به گونه ای که گاها سیگنال  شبکه ها تا روزها قطع می شود مورد ظلم و اجحاف قرار می گیرند و بعضا به ماهواره و منبع شیطانی دشمنان نظام با فرمول استانی روی اورده اند و مومنین همچنان با این دغدغه مواجه می شوند. 
بهر حال انتظار می رود مسئولین و متولیان پای بند به ارزشهای اسلامی برای رفع این نقص و ایجاد بستر مناسب برای پوشش تلویزیونی مردم مناطق کوهپایه ای دودانگه ساری اقدام نموده و امکانات زیر ساختی صدا و سیما و توجه به این مهم را در امورات خود بگنجانند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها