خبرهای داغ:
پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان که بیشترین زائر را در بین دانشگاههای قزوین دارد دانشجو معلمان اربعین حسینی را بدرقه کرد.
کد خبر: ۸۷۷۵۷۹۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسئولین پردیس شهید رجایی دانشجو و معلمان خود را بدرقه نمودند.لازم به یاداوری است که که بیشترین زائر اربعین را در بین دانشگاه های استان دانشگاه فرهنگیان دارد.
اکبر افراز مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهید رجایی از دانشجویان خواست که نایب الزیاره امام و شهدا و علی الخصوص شهدای مدافع حرم باشند.
 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین فیضی مسئول عقیدتی در بسیج دانشجویی در نطقی با بیان آیه ی "لقد خلقنا الانسان فی کبد"و اینکه انسان ها در سختی آفریده شده اند و این سختی ها آزمون های الهی است، برای آبدیده شدن روح آن ها گفت: همانطور که وقتی یک آهن با گرما و سختی زیاد راحت تر شکل میگیرد انسان هم با سختی های بیشتر پخته تر میشود. 
وی در ادامه افزود: اگر عاشورا نبود اسلام هم نبود امام حسین همه چیز خود را برای نجات هستی ما گذاشته و در این اربعین ما باید یادبگیریم عاشورائیان چه خصیصه ای داشتند و آنها را تمرین کنیم. آنها پایبند به نماز ،وفای به عهد ، صداقت، و همنشینی با خوبان بودند.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شعبانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان قزوین به دانشجویان توصیه کرد زیارت اربعین بخوانند و با ذکر حدیث افضل الاعمال احمزها از دانشجویان خواست این اربعین را به بهترین نحو سپری کنند و از دانشگاه امام حسین علیه السلام درس زندگی را یاد بگیرند.
در پایان زائران اربعین با بوسه بر قرآن کریم و گرفتن بسته های فرهنگی با حضور مسئولین بدرقه شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها