کد خبر: ۸۷۷۵۸۰۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید فاتح حسینی مسئول بسیج سازندگی شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در منطقه عمومی دوشان از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان سنندج نمایشگاهی از اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به منظور ترویج و آموزش افراد توسط بسیج سازندگی شهرستان سنندج برپا شد.
 
وی افزود:در این نمایشگاه آنچه که محصول و تجربه جوانان کردستانی با در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی در زمینه ایجاد اشتغال بود از جمله محصولاتی همچون مرغ و بلدرچین محلی، لبنیات، قارچ، محصولات باغی، محصولات داربستی همچون گوجه فرنگی،  همچنین دستگاه جوجه کشی و صنایع تبدیلی (ترشیجات و مربا ...) در معرض نمایش گذاشته شد.
 
وی هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی با این چنین صنایع و محصولات و آموزش آن برای ایجاد شغل و در آمد زایی عنوان کرد و گفت: توسط بسیج سازندگی سی دی های آموزشی ارائه شد و  نیز آمادگی برپایی کلاس ها و دوره های آموزشی برای آشنایی هرچه بیشتر علاقمندان با این چنین صنایع برای ایجاد اشتغال زایی و درآمد زایی اعلام شد.
 
 
حسینی،حمایت از اشتغال، کارآفرینی و نقش آفرینی برای تحقق اقتصاد مقاومتی  از رویکردهای مهم بسیج عنوان کرد و افزوود: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توانمندیهای داخلی ، یکی از عوامل اصلی رسیدن به یجاد اشتغال و رفع بیکاری  خواهد بود.
 
ارسال نظرات