خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف 10 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۰۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد کرمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای دستورالعمل قرارگاه تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از استان در عوارضی «سلفچگان» هنگام کنترل به یک دستگاه کامیون بنز تک مشکوک و خودروی موصوف را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از کامیون مشخص شد، راننده با تعبیه یک مخزن فلزی در اتاق چوبی اقدام به حمل سوخت کرده است که پس از انتقال کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با دعوت از کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از محموله نمونه‌برداری شد.

کرمی ادامه داد: کارشناسان پس از انجام آزمایشات لازم متوجه شدند، نمونه، مشابهت با نفت گاز یارانه‌ای دارد، که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شد که در این رابطه برای متهم نیز قرار قانونی صادر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم تصریح کرد: ماموران با کسب دستور مقام قضایی محموله مذکور را برای تخلیه به انبار شرکت نفت گسیل انتقال دادند که پس از تخلیه مقدار آن را 10 هزار لیتر اعلام کردند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها