رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران خلخال گفت: مزار شهدای اهل تسنن درشهر و روستاهای هشجین مرمت و بازسازی می شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۱۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، عبدالله فرجی در دیدارهای جداگانه با امام جمعه شهر هشجین، شهرداری و مسئول سپاه حوزه هشجین از مشارکت شهرداری ، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مرمت و بازسازی شهدای اهل تسنن شهرستان در بخش خورش رستم وروستاهای آن خبر داد.

رئیس بنیاد شهید خلخال همچنین از برگزاری یادواره شهدای اهل تسنن در شهر هشجین در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی از اهل تسنن و اهل تشیع تقدیم انقلاب اسلامی شد که مثل بردار در کنار هم برای دفاع از وطن جنگیدند و شهد شهادت نوشیدند .

وی بر تکریم شهدای اهل تسنن تاکید و گفت: مقدمات این یادواره در حال آماده سازی است.

دراین دیدار ها حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهر هشجین نیز بر ترویج فرهنگ وایثار و شهادت و تکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

شهردار هشجین و مسئول حوزه بسیج خورش رستم نیز از آمادگی کامل شهرداری برای نوسازی و مرمت مزار شهدا و همکاری با تمام امکانات شهردای با بنیاد شهید در جهت مرمت مزار شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ازناو، رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران با سه خانواده معظم شهید هشت سال دفاع مقدس در شهر هشجین دیدار و بر لزوم حفظ دستاورد شهدا وامام راحل تاکید کرد.


 

ارسال نظرات