با حضور مسئولین استانی ؛

فرماندار جدید خلخال معرفی شد

با حکم مستقیم رحمانی فضلی وزیر کشور از امروز فریدون بابایی به عنوان فرماندار شهرستان خلخال در شورای اداری خلخال معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۱۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، مراسم تودیع و معارفه فرماندار خلخال امروز با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار اردبیل با حضور نماینده مردم خلخال وکوثر و جمعی از معتمدان شهر خلخال و مسئولین ادارت انجام شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رشتبری امام جمعه خلخال فرصت خدمت به مردم را کم دانست و برلزوم اولویت بندی مشکلات و حل آنا ن تاکید کرد.

شریفی معاون سیاسی استاندار اردبیل نیز در سخنانی ضمن اشاره به کاهش درآمد دولت به یک چهارم دولت گذشته گفت: دولت تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با کمترین اعتبارات بیشترین فعالیت ها در شهرستان خلخال انجام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل از زحمات علی نظری شیخ احمد در خلخال تقدیر و گفت: انتظار می رود فرماندار جدید شهرستان نیز با جدیت و تجربه ای که استان های دیگر کسب کرده در توسعه خلخال تاثیر گذار باشد.

دراین مراسم علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال نیز در سخنانی گردشگری را یکی از ویژگی های عمده خلخال برای توسعه عنوان و خواستار ادامه طرح های گردشگری در اندبیل وازناو خلخال شد و به تشریح عملکرد 17 ماه خود پرداخت.

فرماندار سابق خلخال ضمن اشاره به این موضوع که هر جا باشم در خدمت خلخال خواهم بود و به لحاظ وظیفه رسانه ای خود تلاش خود را برای ارتقا خلخال در رسانه ها به کار خواهم بود .

خالقی اخلاق مداری و احترام به خانواده شهدا ومردم را به فرماندار جدید خلخال توصیه و گفت: به خاطر این مردم در پست ها حضور دارید و قدر این مردم را بدانید

دکتر خالقی نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال خام معادن از خلخال فقط در مسیر تخریب جاده های شهرستان خلخال بوده و تلاش برای بالا بردن ضریب اسفالت روستایی ادامه دارد و هم اکنون آسفالت راه روستایی از شاخص کشوری خیلی پایین است.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز استفاده از سرمایه های انسانی در شهرستان خلخال را از اولویت های این فرمانداری عنوان و گفت: تمامی پتانسیل ها باید در جهت توسعه و همدلی به کار گرفته شود ووحدت در شهرستان و ایجاد حس آرامش برای مردم از وظایف مهم فر ماندار است.

در ادامه حکم امضا شده از سوی وزیر کشور رحمانی فضلی به فریدون بابایی تحویل و از زحمات علی نظری شیخ احمد در طول دوران فرمانداری در خلخال تقدیر شد.

همچنین در این مراسم از سوی اعضای شورای تامین ، کارکنان فرمانداری و برخی از ادارات لوح سپاس و تقدیر به علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال اهدا شد.

 معارفه فرماندار خلخال - وب سایت ازناو خلخال
 معارفه فرماندار خلخال - وب سایت ازناو خلخال
 معارفه فرماندار خلخال - وب سایت ازناو خلخال
 معارفه فرماندار خلخال - وب سایت ازناو خلخال
 معارفه فرماندار خلخال - وب سایت ازناو خلخال

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار