با حضور دکتر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس؛

آسفالت راه جاده قدیم خلخال به اسالم در حوزه خلخال آغاز شد

با حضور دکتر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس آسفالت راه جاده قدیم خلخال به اسالم در حوزه خلخال آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۲۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، دکتر بشیر خالقی امروز به اتفاق خبرنگاران و مدیریت اداره راهداری و حمل و نقل جاده از از محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل بازدید کرد .

در این بازدید دکتر بشیر خالقی جاده خلخال به اسالم را یکی از زیباترین جاده های کشور عنوان و گفت: به علت قدمت زیاد این محور این محور کاملا تخریب شده بود و با هدف خدمت رسانی به مردم ومسافرین عزیز از سراسر کشور این محور امسال با هزینه کرد بیش از 5 میلیارد تومان بهسازی شد.

وی افزود: یکی از اصلی ترین اقداماتی که در این خصوص انجام شده تبدیل جاده خلخال به اسالم از راه فرعی به راه اصلی عریض 11 متر است که تا پایان سال 1396 کل حوزه استحفاظی خلخال به صورت 11 متر اصلی آسفالت خواهد شد.

به گزارش ازناو، محمدقربانی مدیریت اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای نیز از صرف بیش از دو میلیارد تومان برای بهسازی جاده پونل با مصالح تثبت سیمان خبر داد وگفت: این محور به طول 8 کیلومتر از خروجی مجره تا سه راهی پونل در گردنه الماس اسفالت شده وهم اکنون قابل تردد است.

قربانی افزود: امسال تمامی همکاران اداره راهداری تمامی وقت خود راعلاوه بر نگهداری راه ها صرف بهسازی و مرمت ، لگه گیری وتعریض کلیه محور ها بودند که جای تقدیر از کلیه همکاران را دارد.


ارسال نظرات