این بار کدام گروه تروریستی متولد می شود/

تولد گروههای تروریستی در جهان رهاورد رئیس جمهورهای پیشین وقبلی امریکا است

تولد گروههای تروریستی در جهان رهاورد رئیس جمهورهای پیشین وقبلی امریکا است و در زمامداری آنها یک گروهی به کشتار مردم جهان کمر بسته است.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۲۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، فرق انتخابات امریکا بابرگزاری انتخابات در سایر کشورها یک فرق اساسی داره واین هم آن است که با روی کار آمدن یک رئیس جمهوری جدید مثلا ترامپ یا هیلاری یه گروه تروریستی جدید تحت الحمایه آمریکا خلق و با تولد این گروه تروریستی مردم دنیا بیشتر در ظلم قرار خواهند گرفت.

در زمان کلینتون گروه تروریستی طالبان در خاورمیانه پای به عرصه نهاد و جنایات فراوانی رادر خاورمیانه اعم از ترور و بمب گذاری و ویرانی در شهرها به جای گذاشت.

با خداحافظی کلینتون بوش پسر سردمدار آمریکا شد و گروه تروریستی القاعده را روانه آسیا و کشورهای در حال توسعه کرد واین گروهک نیز به تبعیت از گروه تروریستی قبلی در آسیا و اروپا نیز فاجعه آفرید

با تمام شدن مدت ریاست جمهوری بوش پسر اوباما بر کاخ سفید حاکم شد و گروه تروریستی داعش را با حمایت های بیشتر اعراب مخصوصا عربستان سعودی به کشتار مردم جهان واداشت. فاجعه ای که داعش در کشورهای آسیایی ، اروپایی وآفریقایی خلق کرده در هیچ تاریخی ثبت نشده و زننده ترین فاجعه غمبار ترور و کشتار در تاریخ جهان بوده که هم اکنون نیز این گروه تروریسی در شهر موصل عراق ، بخش های از سوریه و آفریقا و اروپا و شرق ترکیه و عراق فعال بوده و به کشتار خود ادامه می دهند.

حال باید منتظر بود ونظاره کرد که حال ترامپ رئیس جمهوری خواهد شد یا هیلاری و مطمئنا با روی کارآمدن هر کدام گروهی دیگر قتل و کشتار وفاجعه در جهان را ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار