خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی گفت: سخنان رئیس‌جمهور در خصوص انتقاد، منتقدین و رسانه‌ها در راستای جنگ روانی است.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۳۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تناقض گفتار و رفتار مدیران دولتی در برخورد با منتقدین اظهار کرد: این منطق نفاق است که مدیران دولتی در خصوص انتقاد سخنی بگویند، اما در عمل برخلاف سخنانشان عمل کرده و با منتقدین برخورد کنند. رئیس‌جمهور باید از مشاوران امینی استفاده کند تا سخنان وی در خصوص انتقاد و منتقدین متناقض نباشد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور از یک‌سو می‌گوید که از دولت انتقاد کنید، اما از سوی دیگر دولت شدیدترین برخوردها را با منتقدین انجام می‌دهد، این‌یک جور ردگم‌کنی است و مدیران دولتی که نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، به دنبال ایجاد تنش در کشور هستند تا ذهن مردم را منحرف کنند.

عضو هیأت ‌علمی موسسه امام خمینی سخنان رئیس‌جمهور در خصوص انتقاد، منتقدین و رسانه‌ها را در راستای جنگ روانی دانست و افزود: این‌یک جور جنگ روانی از سوی رئیس‌جمهور است تا ذهن مردم به‌جای اینکه در فکر بیکاری و رکود اقتصادی باشد، به‌سوی بحث رسانه‌ها و منتقدین منحرف شود.

حسینی با تأکید بر ارتباط بین سخنان رئیس‌جمهور در خصوص رسانه‌ها و انتخابات گفت: هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، مدیریان دولتی به‌جای اینکه به مردم خدمت کنند، فضای کشور را انتخاباتی می‌کنند و این خیانت به کشور است که به این زودی وارد دعوای انتخاباتی بشویم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با درایت تمام به احمدی‌نژاد برای عدم ورود به انتخابات تذکر دادند تا با کناره‌گیری او فضای کشور دوقطبی نشود و شاهد ایجاد شکاف در بین مردم نباشیم، اما برخی از مدیران دولتی به دنبال فضای دوقطبی هستند و دوقطبی‌های ساختگی را به وجود می‌آورند.

عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی در خصوص هدف مدیران دولتی از ایجاد فضای دوقطبی در کشور تصریح کرد: برخی از مدیران دولتی فضای دوقطبی ساختگی در مسائلی همچون برجام و رسانه‌ها ایجاد می‌کنند تا زمینه برای برخی از قلم‌به‌دست‌ها فراهم شود که آن‌ها در خصوص ارتباط با آمریکا مطلب بنویسند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها