با بالا گرفتن موج گسترده جابه جایی و تغییر فرمانداران استان اردبیل مردم سرعین از رفتن فرماندار خود گله مند هستند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۴۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر، با بالا گرفتن موج گسترده جابه جایی و تغییر فرمانداران استان اردبیل مردم سرعین از رفتن فرماندار خود گله مند هستند.

با قوت یافتن تغییرات در فرمانداری‌های استان اردبیل، به خصوص رفتن فرماندار سرعین به مشگین شهر مردم این شهرستان اعتراض از طریق شبکه های مجازی به سایت چشمه لر ابراز نمودند.

عده ای از مردم سرعین در این باره نوشتند:

در حالی که فرماندار فعلی سرعین تجربه کافی و اطلاعات مفیدی در مورد مشکلات سرعین کسب کرده است چرا با این حال در موقع بهره برداری از این تجربه تغییر اتفاق می افتد.

شهر سرعین نگین گردشگری ایران و سلطان آب‌های معدنی در دنیاست که با آب و هوای متنوع و منحصر به فرد در کل دنیا شهرت عام و خاص دارد.

شهری که با ورود 83 هزار خودرو در عید فطر امسال توانست شرایط نسبتا مناسبی را برای مسافران فراهم اورد و فرماندار سرعین نیز نقش بسزایی در این امر داشت .

همزمان با طلوع دولت تدبیر و امید و شروع موج تغییرات در سطح فرماندارن کشور، 21 فروردین 93 عاطف ناصری سکان هدایت فرمانداری سرعین را بر عهده گرفت، اما اصلی ترین هدف او همگام با دولت ایجاد تعامل با مردم و ادارات تحت امرش و سایر ارگانها بود که در مقایسه با دیگر شهرستانها در این زمینه بهترین عملکرد را دارد، اما مشکلات پیش روی او در شروع به کارش:
-
نبود نیروهای بومی در راس ادارات
-
مشکل جارچیان که به معضل استانی تبدیل شده بود
-
نبود تشکل قوی در بین اصناف و هتل داران
-
ارایه مجوزهای پیاپی برای ساخت آبدرمانی
-
مشکلات راههای روستایی و گازرسانی آنها
شروع تغییرات از نیروهای بومی آغاز شد، سرعینی که کمتر رییس اداره ش بومی بود به لطف پیگیری و اعتقاد ناصری به نیروی بومی توانست رییس و معاون چند اداره ش را بومی ببینید، گام بعدی او عدم صدور مجوز به ساخت آبدرمانی جدید بود که به لطف مجوزهای دولت قبل قارچ گونه رشد می کردند که به برند آب گرم معدنی سرعین لطمه وارد میشد.

اقدامی بعدی وی ساماندهی و حمایت از تشکل هتل داران بود که توانستند منسجم ترین صنف استان را شکل دهند، در سایه همین تشکل مشکل ده ها ساله سرعین بنام جارچی ها بشکل قابل قبولی رفع شد و بی آبرویی چندین ساله که با زندان و پلمپ و ... رفع نمیشد با اتحاد بوجود آمده بشکل خوبی ساماندهی شد.

آسفالت راههای روستایی و گازرسانی به آنها یک رضایتمندی گسترده را دربین بیش 12 هزار روستایی بوجود آورد اما مهم ترین اقدام او در سطح روستاها اتمام پروژه راکد سد معشیتی کردده بود که بعد از ده سال به بهره برداری رسید.

اصرار و راه اندازی کابل های خودنگه دار در سیستم برق رسانی شهر بطوری که در بارندگی اخیر قطعی برق به مراتب بسیار کاهش یافت و همچنین تعویض سیستم روشنایی شهر و تبدیل آن به چراغهای ال ای دی ، اما مهم ترین اتفاق حوزه اداره برق ، توافق راه اندازی پست ثابت برق با اعتباری بیش از ده میلیارد تومان بود.

برگزاری جشنواره زمستانی، مدیریت به نحو احسنت تعطیلات عید فطر و عید نوروز و ده ها مورد دیگر که سرآغاز تحولات خوبی در شهر سرعین شده است.

اما در اوج این شکوفایی زمزمه های تغییر او به گوش میرسد ، بدترین خبر ممکن در این مقطع زمانی حساس که آرامش خوبی در شهر حاکم هست و اوج رضایت از او به حدی کافی بالا بوده است، دلایل جناب آقای استاندار هر چه باشد قطعا برای مردم سرعین توجیه خوبی نمیتواند باشد.

یادمان نرود! رشد یک مجموعه در سایه ثبات مدیریتی میتواند آهنگ خوبی داشته باشد ، حال سرعین هم با توجه موقعیت استراتژیک خود در شمالغرب نباید اسیر حرکتهای سیاسی شود، چه بسا که انتظار مردم سرعین ادامه حضور عاطف ناصری در چهار سال دوم دولت تدبیر و امید در شهرستان سرعین می باشد.


ارسال نظرات