با انجام عملیات آسفالت و لکه گیری؛

اسالم؛ جاده اصلی شد

پنج کیلومتر از راه فرعی خلخال به اسالم به راه اصلی تبدیل شده و باقی مانده این راه فرعی نیز در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان تا سال آینده تبدیل به راه اصلی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۴۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، دکتر بشیر خالقی، نماینده کوثر و خلخال روز پنجشنبه در بازدید از عملیات آسفالت پروژه راه اصلی خلخال به اسالم افزود: این راه پیش از این یک راه فرعی درجه سه با عرض 7 متر محسوب می شد که با اجرای پروژه تبدیل به راه اصلی هم اکنون عرض جاده به 11 متر آسفالت و یک متر شانه ارتقا یافته و در کنار تعریض جاده پیچ های تند و نقاط حادثه خیز راه نیز حذف شده است.

او با قدردانی از تلاش پیمانکار مجری پروژه برای استفاده از فرصت های باقیمانده از فصل کاری برای آسفالت این راه اظهار کرد: برای عملیات اجرایی تبدیل پنج کیلومتر از راه خلخال به اسالم بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده و 19 کیلومتر باقی مانده راه نیز تعریض و سال آینده عملیات اجرایی تثبیت و آسفالت با عرض 11 متر اجرا خواهد شد.

وی گفت: شرایط جوی خاص حاکم بر منطقه به ویژه وجود مه دایمی امکان استفاده از تمام فصول برای اجرای عملیات راه سازی را به مجریان پروژه های راه سازی منتهی به استان گیلان نمی دهد و تنها نیمی از سال برای کارهای عمرانی در مناطق کوهستانی و سردسیر خلخال برای اجرای پروژه های راه سازی مناسب است.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس همچنین با قدردانی از دست اندرکاران اجرای پروژه های راهسازی خلخال افزود: به رغم محدودیت های اعتباری در دولت و کاهش درآمد دولت از محل فروش نفت کارهای عمرانی قابل توجهی در سال های خدمت دولت تدبیر و امید در خلخال انجام شد.

او تبدیل راه خلخال به اسالم به راه اصلی ، تثبیت و آسفالت جدید راه خلخال به پونل، آسفالت راه توریستی خلخال به ماسوله و تکمیل و آماده سازی راه اصلی خلخال به فیروز را از جمله این اقدامات عمرانی مهم در منطقه نام برد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظرات
آخرین اخبار