دبیر هیأت تکواندو زنجان:

درخشش تکواندوکاران زنجانی در مسابقات بین المللی بلغارستان

تکواندوکاران زنجانی در مسابقات بین المللی بلغارستان هفت مدال رنگارنگ کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۷۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر هیأت تکواندو زنجان از کسب هفت مدال رنگارنگ توسط تکواندوکاران زنجانی در مسابقات بین المللی بلغارستان خبر داد و گفت: 9 تکواندو کار زنجانی در تیم منتخب ایران در مسابقات بین‌المللی بلغارستان حضور داشتند.

علی سپهری با اشاره به درخشش و موفقیت این ورزشکاران در این دوره از رقابتها، افزود: کسب 7 مدال رنگارنگ توسط امیرسینا بختیاری، محمداحسان مهاجری، حمیدرضا افشاری، رسا رضایی، محمد محمدی، سید حسین موسوی و سینا کریمی، مدال‌آوران زنجانی، نشان دهنده ارتقای جایگاه تکواندوی زنجان است که با همت ورزشکاران، تلاش مربیان و برنامه ریزی دقیق این هیأت به دست آمده است.

وی با بیان اینکه کسب سه مدال طلا و چهار نقره سهم تکواندوکاران زنجانی از این دوره مسابقات بوده است به موفقیت بیش از 77 در صدی نفرات اعزامی اشاره کرد و اظهار داشت: امیرسینا بختیاری به عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات انتخاب شد.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان مراسم استقبال از این ورزشکاران را ساعت 13:30 روز شنبه 22 آبان ماه در محوطه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد و در پایان در رابطه با برگزاری لیگ تکواندوی استان زنجانو تصریح کرد: لیگ تکواندوی استان، به مانند سال‌های گذشته در رده‌های سنی پایه و در دو بخش آقایان و بانوان از آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود

ارسال نظرات