فرمانده سپاه عاشورا ساعاتی پیش در یادواره شهدای بهداری رزمی لشکر 31 عاشورا، برگزاری این یادواره را آغازی برای شناساندن بیشتر آرمان های شهدا دانست و گفت: اگر می خواهیم رهرو واقعی شهدا باشیم، باید راه آن ها را شناخته و ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۸۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: این یادواره تجدید میثاق دوباره با آرمان های شهداست که کار حسینی کردند و ما باید با کار زینبی پیام آن ها را برسانیم.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) در قرارگیری همه کفر در برابر جهان اسلام، اظهار کرد: امروز تراز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا در جهان به جایگاهی رسیده است که در یک طرف ابرقدرت ها ایستاده اند و در طرف دیگر ایران قدرتمند و اسلامی قرار دارد.

کریمیان با هشدار نسبت به تلاش دشمن برای رخنه در کشور، خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی، اخلاص و بسیجی بودن خود را حفظ کرده و به شهدا ارزش دهیم، دشمن هیچوقت نخواهد توانست موفق شود.

وی روحیه شهادت طلبی را اصلی ترین عامل برتری رزمندگان اسلام عنوان و تاکید کرد: این روحیه حفظ نمی شود مگر با تهذیب نفس، ولایتمداری و توسل به فرهنگ شهدا که دشمن از همین می ترسد.

 

در حاشیه این یادواره، با رونمایی از تمبر شهدای بهداری رزمی شمالغرب کشور، جمعی از خانواده شهدای بهداری تجلیل شدند.

 

یادواره شهدای بهداری رزمی لشکر 31 عاشورا با حضور جمع زیادی از خانواده شهدا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات