خبرهای داغ:
معاون بهداشت و درمان سپاه ساعاتی پیش در یادواره شهدای بهداری رزمی لشکر 31 عاشورا، با بیان اینکه ایمان به خدا و عشق به اهل بیت در همه شهدا موج می زد، گفت: انگیزه حرکت و حضور شهدا صرفا کسب رضای خدا بود.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۸۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد عبدالهی، ولایتمداری را از دیگر ویژگی های بارز شهدا خواند و اظهار کرد: شهدا به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بوده و لحظه ای در فرمان ولایت فقیه تردید نداشتند.

وی با تاکید به اینکه شهدا صفحه های زرین تاریخ انقلاب هستند، افزود: اگر خود را تابع و دنباله رو شهدا می دانیم باید به سیره آن ها عمل کنیم.

عبدالهی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا قدرتمندتر شده، تصریح کرد: زمانی که در یکی از مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری امریکا، 38 بار نام ایران آورده می شود نشان از ابرقدرتی ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی و تحرکات گروه های تروریستی همچون داعش، خاطرنشان کرد: اربعین تبلور و ظهور انسانیت است و به لطف خداوند، توطئه های دشمنان با استفاده از هزینه های میلیاری، همچون همیشه نقش بر آب خواهد شد.

 

در حاشیه این یادواره، با رونمایی از تمبر شهدای بهداری رزمی شمالغرب کشور، جمعی از خانواده شهدای بهداری تجلیل شدند.

یادواره شهدای بهداری رزمی لشکر 31 عاشورا با حضور جمع زیادی از خانواده شهدا و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات