نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
صادقی گفت: وزارت آموزش و پرورش یک سری مشکلات ساختاری دارد. بر هیمن اساس باید صندوق ذخیره فرهنگیان فوری سامان دهی شود تا نگرانی های معلمان و فرهنگیان در این حوزه بر طرف شود.
کد خبر: ۸۷۷۵۸۹۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

محمد صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مهم ترین انتظارات مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش گفت: من به طور مکرر در این زمینه صحبت کردم ؛از هرسه وزیری که اکنون بر روی کار هستند انتظار می رود تا یک برنامه کوتاه مدت برای چند ماه باقی مانده تا پایان کار دولت در خصوص حل مشکلات و مسائلی که منجر به این تغییرات شده داشته باشند و یک برنامه ریزی دراز مدت نیز برای دولت آینده پایه ریزی کنند.

وی افزود: به نظر من هر وزارت خانه ای مسائل خاص خودش را دارد برهمین اساس وزارت آموزش و پرورش یک سری مشکلات ساختاری دارد که بخشی از آن به کمبود بودجه و منابع اعتباری بر می گردد.بر هیمن اساس باید صندوق ذخیره فرهنگیان فوری سامان دهی شود تا نگرانی های معلمان و فرهنگیان در این حوزه بر طرف شود.

صادقی خاطر نشان کرد: امیدواریم برای سال 96 شاهد اختصاص اعتبار مناسبی برای این وزارت خانه باشیم و از دیگر انتظارات نمایندگان مجلس توجه به مناطق محروم و شأن و منزلت فرهنگیان چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی است که امید است طی روزهای باقی مانده محقق شود.


ارسال نظرات