خبرهای داغ:
در دیدار جمعی از دانشجویان مطرح شد

توصیه‌های آیت‌الله علوی گرگانی در خصوص پرهیز از گناه

یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه انسان‌ها در زندگی باید از نصایح اهل بیت(ع)، علما و بزرگان دینی بهره‌مند شوند، گفت: این دنیا دار امتحان است و باید انسان‌ها نسبت به رفتار روزانه خود در زندگی توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۴۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار دانشجویان دانشگاه قم و فرماندهان حلقه‌های صالحین با اشاره به اینکه برای پیشرفت در زندگی باید از راهنمایی‌ها و نصایح بزرگان دینی بهره گرفت، بیان کرد: انسان‌ها از ارتکاب گناه مبرا نیستند و باید با بهره‌گیری از نصیحت بزرگان انسان‌ها در مسیر صحیح زندگی حرکت کرده و از ارتکاب بزرگان بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه خداوند انسان را در زندگی مورد آزمایش و امتحان قرار می‌دهد، بیان کرد: این دنیا دار امتحان است و باید انسان‌ها نسبت به رفتار روزانه خود در زندگی توجه داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انسان در زندگی خود نمی‌تواند بدون حساب و کتاب پیش برود و باید بر اساس یک برنامه پیش برود، تاکید کرد: باید بدانیم که در همه حال مستحق نصیحت هستیم و باید از نصایح اهل بیت(ع)، علما و بزرگان دینی بهره بگیریم.

وی با اشاره به سخنی از مرحوم شوشتری مبنی بر اینکه برخی از افراد حتی در خواب هم مرتکب گناه می‌شوند، اظهار کرد: کسی که مال و جان مردم را غصب کرده باشد حتی در خواب هم در حال ارتکاب گناه است.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه باید از خداوند به دلیل گناهانی که مرتکب می‌شویم طلب عفو و بخشش کنیم، افزود: امیدواریم که به گونه‌ای زندگی کنیم که در آخرت شرمنده اعمال دنیوی خود نباشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار