دلجویی مدیران لرستان از خانواده دانشجوی ایلامی جان باخته در سیل اخیر

جمعی از مدیران ستادی استانداری لرستان به نمایندگی از استاندار و اقشار مختلف مردم این استان روز پنجشنبه با حضور در منزل پدری فروزان مرادوند دانشجوی ایلامی جان باخته در سیل اخیر خرم آباد با خانواده ولی اعلام همدردی کردند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،مدیران کل حوزه استاندار، امور زنان و خانواده و معاون این حوزه و مدیران کل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان همراه با مدیران کل سیاسی، انتخابات و امور زنان استانداری ایلام و فرماندار بدره به منزل دانشجوی جان باخته رفتند و با قرائت فاتحه با خانواده این دانشجوی فقید در روستای ولی عصر(عج) شهرستان  بدره ایلام ابراز همدردی کردند. 
مدیرکل حوزه استانداری لرستان در این دیدار پیام تسلیت و همدری مردم و استاندار لرستان را به خانواده مرادوند دانشجوی جان باخته در سیل خرم آباد رساند.
مسعود بهرام نژاد گفتمان و فضای درونی این روزهای همه مردم و مسئولان استان لرستان را بر گرفته از حادثه تلخ جان باختن دانشجوی ایلامی توصیف کرد و گفت: همه اهالی لرستان از جمله مردم، استاندار و سایر مسئولان ارشد استان، رسانه ها و حتی هنرمندان خود را صاحب و میزبان این مصیبت و اتفاق می دانند و پیگیر چگونگی آن هستند.
وی به اقدامات استاندار لرستان در خصوص این واقعه دردناک اشاره کرد و افزود: علاوه بر تاکیدات قبلی مدیر ارشد اجرایی استان مبنی بر اجرای مدیریت بحران، وی همان شب اقدام به برگزاری نشست فوق العاده مدیریت بحران کرد و علاوه بر ابراز همدردی با خانواده حادثه دیده و عذر خواهی، از تمام مسئولان خواست دلایل حادثه را به دقت بررسی و نتایج را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.
لیلا سلاحورزی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان نیز در ملاقات با مادر و خواهران زنده یاد فروزان مرادوند، این دانشجوی فقید را فرزند لرستان خواند و گفت: بدون شک با حمایت مسئولان ارشد استان پیگیر حقوق قانونی خانواده محترم این دانشجو خواهیم بود.
شایان ذکر است، خانواده زنده یاد فروزان مرادوند به گواه اهالی روستا و مسئولان شهرستان بدره از خانواده هایی هستند که با وجود تنگناهای مالی و معیشتی فراوان با عزت تمام همه فرزندان خود را در مسیر تحصیلات و مدارج علمی هدایت کرده اند.
خانم حافظی همسر جانباز سرافراز سید نورخدا موسوی معروف به شهید زنده لرستان نیز به نمایندگی از جامعه بانوان لرستان در این سرکشی حضور داشت.
همسر جانباز سرافراز موسوی در این دیدار خاطرات حضور چند باره فروزان مرادوند را در سرکشی به سید نور خدا برای حاضران روایت کرد.
در سیل دوشنبه گذشته در خرم آباد چهار دانشجو در کانال نزدیک ایستگاه اتوبوس خیابان شورا سقوط کردند که سه تن از آنها با کمک مردم نجات یافتند و یک تن از آنها جان باخت.

منبع:ایرنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار