خبرهای داغ:
خادمان فعال عرصه نماز در اجلاس نماز استان قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی تجلیل شدند، همچنین در این مراسم از نرم‌افزار «باب مسجد» رونمایی به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۵۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اجلاس نماز استان قم ظهر امروز با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌‌های علمیه در سالن همایش مدرسه امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم پس از ایراد سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌‌های علمیه در زمینه اهمیت نماز و راهکارهای گسترش آن، از نرم‌افزار باب مسجد و کتاب‌های قصه بچه‌های مسجد در قالب زندگی‌نامه شهید محمدجواد شکوریان‌فرد و در آغوش خدا(نماز در وصیت‌نامه شهدای قم) رونمایی شد.
تجلیل از خادمان فعال عرصه نماز در قم/ نرم‌افزار «باب مسجد» رونمایی شد
در پایان این مراسم از فعالان نماز در قالب یک پاکبان نمونه و امام جماعت نمونه از مسجد حضرت علی‌اصغر(ع) در منطقه وادی السلام به دلیل تشکیل کلاس‌های آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی برای جوانان و برگزاری نماز جماعت در سه نوبت تقدیر شد.

حجت‌الاسلام حاج محمد هادی بهرامی روحانی مستقر و نمونه در روستا‌ به دلیل برپایی نماز جماعت در سه مسجد و برنامه روزانه و مناسبت‌های خاص و تبلیغ چهره به چهره نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

نماینده خانواده شهید مهدی صابری از شهدای مدافع حرم به دلیل فعالیت در امر نماز نیز تجلیل شد.

در این مراسم به پاس زحمات و دغدغه‌مندی حاج غلامعلی محمدی‌پور در برگزاری نماز جماعت با حضور مدیران و کارگران و داشتن برنامه‌های ویژه فرهنگی در ایام خاص و برنامه‌ریزی برای زمان برگزاری نماز در دو شیفت به وی اهدا شد.

همچنین در این مراسم از زحمات مسؤول هیأت امنای پاساژ موسی بن جعفر به عنوان پاساژ نمونه در امر نماز تقدیر شد.

تجلیل از مدیران دستگاه‌های فعال در عرصه خادمی نماز از دیگر بخش‌های این اجلاس بود که از نماینده شهرداری قم به پاس تجهیز نمازخانه‌های بوستان‌ها و فعالیت‌های گسترده در زمینه ترویج نماز،‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم به دلیل زحمات در امر ترویج نماز در امامزادگان استان، مدیرکل صدا و سیمای استان با توجه به برنامه‌سازی گسترده و تولید برنامه‌ها در امر فرهنگ‌سازی نماز اول وقت و نماز جماعت و مدیرکل راه آهن به پاس خدمت گسترده در عرصه ترویج نماز تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها