خبرهای داغ:
دبیر یادواره شهدای کارمند گلستان گفت: وزیر کشور سخنران ویژه کنگره شهدای کارمند استان است که بیستم آذرماه به گلستان سفر می کند.
کد خبر: ۸۷۷۵۹۷۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از شبستان، درویشعلی حسن زاده، دبیر یادواره شهدای کارمند گلستان، امروز در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه 15 برنامه محوری ذیل اجلاسیه چهار هزار شهید استان تهیه و تدوین شده است، گفت: پنج برنامه در بازه زمانی بیستم تا بیست و چهارم آذرماه برگزار می شود که کنگره شهدای کارمند استان یکی از این برنامه هاست. 

وی با بیان اینکه گلستان 124 شهید کارمند دارد، افزود: سخنران ویژه این کنگره نیز دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور است که بیستم آذرماه در مجتمع پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

حسن زاده بیان کرد: این مراسم از طریق رسانه استانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدای شاخص کارمند استان نیز یکی از شهدای سازمان جهادکشاورزی استان است، خاطرنشان کرد: زندگینامه و خاطرات این شهید جمع آوری شده و در روز برگزاری کنگره از آن رونمایی می شود. هم چنین سردیس شهید نیز در حال ساخت است.

حسن زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: باید تلاش کنیم همه برنامه ها را با محوریت اجلاسیه چهار هزار شهید استان برگزار کنیم.

پایان پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها