وزیر کشور در افتتاحیه نمایشگاه تبریز:

می توانیم اراده ایران را به عنوان الگو برای کشورهای اسلامی ارائه دهیم

وزیر کشور در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز(ربع رشیدی) با بیان اینکه می توانیم اراده ایران را به عنوان الگو برای کشورهای اسلامی ارائه دهیم، گفت: ایران به عنوان کشوری که الگوی دنیای اسلام شده، باید در همه عرصه ها بتواند الگوی مناسب را برای این کشورها داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۱۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در چارچوب اقتصاد مقاومتی، افزود: پس از فرمایش های رهبری، در برنامه و بودجه این برنامه قرار داده شده و با شکل دادن به ساختار آن، هدف گذاری دقیقی در همه عرصه ها صورت گرفته است که در آن با تاکید به ارتباط بین صنعت و دانشگاه، مردم به عنوان محور اصلی اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به غنی بودن ایران اسلامی از منابع طبیعی و انسانی، خاطرنشان کرد: در طول 38 سال گذشته مسائل مختلفی برای ما ایجاد شده که می توانست بن بست باشد ولی با تکیه بر ایمان مردم و عقلانیت ملت توانستیم آن بن بست ها را بشکنیم، امروز نیز رهبری با مطرح کردن اقتصاد مقاومتی می خواهند بن بست های موجود برداشته شود و این برای همه به خصوص دانشمندان کشور واجب است چراکه در مقابل نسل کنونی و آیندگان کشور تعهد داریم تا ایران اسلامی را در مسیر توسعه قرار دهیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: در طول سه سال اخیر در حوزه صنعت به خصوص آذربایجان شرقی پیشرفت های خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم بیشتر از این شاهد آثار اقتصادی مقاومتی در شکوفایی کشور باشیم.

وی علم را منشا شناخت و معرفت و عالمان را منشا نور و هدایت خواند و اظهار کرد: هیچ بن بستی در عالم هستی نیست و باید تلاش کنیم با ایجاد خلاقیت در همه عرصه ها، در جهت افزایش بهره وری و خدمت به مردم از این مهم استفاده کنیم.

 

چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز(ربع رشیدی) با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه بین المللی این کلانشهر افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار