استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز(ربع رشیدی) با بیان اینکه تحقیق را برای تحقیق قبول نداریم، گفت: ما تحقیق را برای تولید ثروت می خواهیم که این نمایشگاه گامی در همین مسیر است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۱۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده افزود: در این نمایشگاه فن بازار دایر شده که محققین می توانند نتایج تحقیقات خود را به فروش بگذارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 1700 طرح برای بازدید عموم گذاشته شده، اعلام آمادگی کرد همه این طرح ها را یکبار دیگر در فن بازاری که آذرماه امسال و در محل تهران برگزار می شود، عرضه کنند.

جبارزاده با تاکید به اینکه بدون توجه به پژوهش و دانش، پیشرفت کشور امکان پذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: افتخار داریم آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های پیشرو در امر توسعه، تحقیق و تجاری سازی طرح هاست که امیدواریم این نمایشگاه همه ساله با کیفیت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

 

چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز(ربع رشیدی) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه بین المللی این کلانشهر افتتاح شد.

ارسال نظرات