خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

باید با رعایت شأن بسیجی، بسیجی وار زندگی کنیم

فرمانده سپاه کلیبر در جمع جمعی از بسیجیان این سپاه با بیان اینکه افتخار بسیجی برای هرکسی حاصل نمی شود، گفت: باید جوانان و نوجوانان بسیجی تلاش کنند با رعایت شأن بسیجی، بسیجی وار زندگی کرده و الگویی برای دیگران باشند.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۲۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: دشمنان این مرز و بوم در مسیر شما بسیجیان موانع زیادی گذاشته اند و وظیفه شما در مقابل آنها این است که با شناخت مسیر درست، دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنید.

وی با هشدار به اینکه دشمن تلاش می کند ایمان ما را هدف قرار دهد، اظهار کرد: اگر ما خودمان را مزین به ایمان و اعتقاد قلبی کنیم و همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و به ایشان لبیک بگوییم، به طور حتم در هر زمینه ای دشمن مغلوب شده و شکست خواهد خورد.

حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود، اتکا به تولید و خرید اجناس داخلی را از عوامل مهم رونق بخشی به اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: امروزه متأسفانه دشمن طوری بر روی افکار ما برنامه ریزی کرده که وقتی از فروشنده ای می شنویم فلان جنس خارجی است دیگر نمی پرسیم کدام خارج؟ می گوییم حتماً این بهتر است چراکه خارجی است، ولی اگر ما از اجناس داخلی خریداری کنیم در زمینه اقتصاد مقاومتی کمک زیادی به کشور کرده ایم و قطعاً در این زمینه هم موفق خواهیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار