خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی؛
رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت:ساخت دهکده مقاومت و اجرای یادواره های شهدا فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۳۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص ولین اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: فعالیتهای خوب و بدیعی در راستای این کار فرهنگی بزرگ و ملی برگزار شده است که نتیجه زحمات شبانه روزی   است.

اسدالله قره خانی گفت:ما هرآنچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری این عزیزان است و لذا می بایست این مراسمات استمرار داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:شهدا قهرمانان اعتقادی و ملی ما هستند و در یک برهه ای از تاریخ برای سربلندی این کشور و آرمانهای آن تا پای جان با دشمنان جنگیدند و جان خود را فدا کردند و امروز ما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم زنده نگه داشتن یاد این عزیزان است.

وی افزود:دشمنان این مرز و بوم باید بدانند که این راه ادامه دارد و اگر بار دیگر چشم طمع به این خاک داشته باشند با پاسخی دندان شکن از جانب این مردم پاسخ خود را خواهند گرفت.

قره خانی ساخت دهکده مقاومت و اجرای یادواره های شهدا را فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: چنین فعالیتهایی باعث ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل جدید خواهد بود و ثمرات خوبی را به همراه خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته اشاره و گفت:امروز جنگ نرم از طریق فضای مجازی، رسانه های تصویری و تبلیغاتی به صورت وسیع صورت گرفته که همه از طریق استکبار جهانی و ضد انقلاب برنامه ریزی می شود. آنها در مرحله اول اعتقادات، ارزش های خلق شده در انقلاب و حتی فرهنگ ملی مارا نشانه گرفته اند و تلاششان هم بر روی قشر جوان است، ولذا باید جوانان را با ارزش های فرهنگی، اعتقادات دینی و داشته های با ارزش فرهنگی خودمان آشنا نماییم.

وی گفت: جوانان باید بدانند که انگیزه شهدا از دفاع از کشور و مرز های اعتقادی چه بوده است و این وظفه ماست تا به نسل بعدی القا کنیم که ما در گذشته جوانانی را داشته ایم که بدون هیچ چشم داشتی در مقابل دشمن مقابله کردند و اگر این جوانان نبودند ما اکنون این عزت و اقتدار را نداشتیم

قره خانی افزود:با وجودی که امروزکشور ما در وسط آتش قرار دارد و یک ناامنی در کشورهای همسایه وجود دارد ولی هنوز همان جزیره ثبات در کشور ماباقی مانده است و این امر اتفاقی نیست، زیرا شهدا و جانبازان ما با جوانمردی زمینه ساز این امر بوده اند.و این وظیفه ما است که این میراث مهم و گران قدر را حفظ کرده و انتقال دهیم ویکی از راه های انتقال این فرهنگ برگزاری چنین جشنواره های بزرگی است.

 قره خانی گفت: ما نمیتوانیم فضای مجازی را کنار بگذاریم ولی باید آن را هدایت کنیم، ما در برگزاری مراسمات مذهبی خوب پیش رفته ایم ولی باید فعالیت ها را متناسب با افکار و رفتار جوانان و متناسب با تجهیزات روز پیش ببریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها