فرمانده انتظامی ماسال گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ماسال، ۵۰۱ دستگاه موتورسیكلت و هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۵۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماسال، سرهنگ وحید اصلانی در نشست با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، با موضوع بر خورد با موتورسیکلت های مزاحم، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ماسال، ۵۰۱ دستگاه موتورسیكلت و هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شد.

وی با تاكید براینكه وسایل نقلیه مذكور برای طی مراحل قانونی به پاركینگ منتقل شدند، افزود: برخی از رانندگان با رفتارهای غیر قانونی موجب سلب آسایش شهروندان می شود كه پلیس با جدیت با آن ها برخورد خواهد كرد.

وی از كشف ۹ هزار و ۱۱۹ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۵۰۵ تن از معتادان پرخطر شهرستان نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با تاكید براینكه ۱۵ تن چوب قاچاق نیز در این مدت در شهرستان ماسال كشف شده است، خاطرنشان كرد: در این طرح ۱۹۳ دستگاه تجهیزات ماهواره ای و ۹۴۶ حلقه لوح فشرده غیرمجاز نیز كشف  و ضبط شد.

اصلانی با یادآوری اینكه در شش ماه گذشته ۱۰۵ واحد متخلف صنفی در شهرستان پلمپ شده است، افزود: از دیگر كشفیات شش ماه نخست سال در این شهرستان، كشف ۶ قبضه اسلحه شكاری غیرمجاز  و  كشف ۱۱۰ فقره سرقت و همچنین دستگیری ۹۰ نفر سارق بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال تصریح كرد: تلاش در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با متخلفان در دستور كار پلیس قرار دارد.

ارسال نظرات