خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: بسیج رسانه از بدو تشکیل به دنبال ایجاد انسجام و همدلی در بین اصحاب رسانه حول محور ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۵۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالمجید تناور در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به اهمیت رسانه و لزوم تشکیل بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه از بدو تشکیل به دنبال ایجاد انسجام و همدلی در بین اصحاب رسانه حول محور ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

وی بصیرت، تأثیرگذاری در اخلاق و رفتار بسیجیان و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را از مبانی بسیج دانست و افزود: بسیج رسانه فعالیت‌های تخصصی ازجمله آموزش‌های تخصصی و فنی را برای اصحاب رسانه در نظر گرفته و به دنبال ترسیم اهداف رسانه انقلابی در بین اصحاب رسانه می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به برگزاری دوره طرح ولایت بسیج رسانه در تهران، خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دو مرحله کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی عملکرد خبرگزاری تسنیم را مدنظر قرار داد و گفت: خبرگزاری تسنیم را می‌توان یکی از نمونه‌های موفق فعالیت رسانه‌ای بچه‌های انقلاب دانست که توانسته بخشی از بار رسانه‌ای جمهوری اسلامی را به دوش می‌کشد و علاوه بر پوشش اخبار داخلی مواجهه خوبی با رویدادهای بین‌المللی دارد.

تناور بابیان اینکه خبرگزاری تسنیم جز برترین‌های رسانه کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: این برتری در استان قم نیز مشهود است و شاهد این هستیم که در بیشتر رویدادها حضوری مؤثر دارد و ازآنجاکه قم اهمیت بسزایی در تولید خبر به دلیل جایگاه مرجعیت و حوزه‌های علمیه دارد، این رسالت و وظیفه سنگین‌تر خواهد شد و تاکنون می‌توان گفت که عملکرد بسیار خوبی از خود به نشان داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها