خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

ماهواره امروز بلای جان جوامع اسلامی شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: ماهواره امروز بلای جان جوامع اسلامی شده است و باید این سم مهلک را از خانواده ها دور نمائیم.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۵۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، حجت الاسلام کاوس عطائی در جمع خواهران شرکت کننده در گردان های کوثر بوئین زهرا به سخنرانی پرداخت.
وی عصر ما را بی ارتباط با مصادیق آخر الزمان ندانست و افزود: مشکلاتی که امروزه گریبان جوامع مختلف بشری را گرفته است بسیار زیادند و این مشکلات بی ارتباط با مصادیق آخرالزمان نیستند.
وی اولین مشکل عصر ما را ظهور فرقه های ضاله و دراویش برشمرد و گفت: ظهور این فرقه ها بعضا افراد و گروههای ناآگاه را به دام می ندازد و خطراتی را برای خانواده، افراد و جامعه در پی دارد.
عطائی دومین مشکل عصر ما را وجود رسانه های متعدد به ویژه ماهواره دانست و خاطرنشان کرد: ماهواره امروز بلای جان جوامع اسلامی شده است که باعث می شود خانواده ها از هم فروبپاشد و دین از جامعه رخت بربندد لذا باید این سم مهلک را از خانواده ها دور نمائیم.
وی مشکل دیگر جوامع اسلامی را وجود شبکه های اجتماعی مانند تلگرام،تانگو، وی چت و... عنوان کرد و خاطرنشان کرد این شبکه ها ما را از فضای صمیمی خانواده دور کرده اند ما نمی گوئیم این شبکه ها به طور کامل غلط است بلکه می گوئیم ابتدا باید فرهنگ استفاده آنها را بدانیم سپس از این شبکه ها استفاده نمائیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 صاحب الامر (عج) بابیان اینکه دوستی های جنس مخالف از دیگر مشکلات زمان ما هست ابراز داشت: تمامی این مشکلات و معضلات ارمغان غرب است که وارد کشور ما شده است و برای جامعه ما بسیار آسیب زاست.
عطائی مسائل دینی و سیاسی از بزرگترین مشکل در سطح جامعه است گفت: تنها را برون رفت از این مشکل بصیرت دینی و سیاسی است که این مهم در گرو پیروی از ولایت فقیه در جامعه ایجاد می شود.
2001/پ 20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها